  • 1. Data: 2006-01-05 12:30:51
    Temat: Multibank a TOiP BRE Banku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Czy Multibank ma prawo pobierać opłaty zgodnie z TOiP *BRE Banku*?
    Nie mam pod ręką umowy/regulaminu, a Multi pobrało ode mnie opłatę wg (jak
    odpisali w reklamacji) tabeli BRE Banku. Chodzi konkretnie o rachunek walutowy
    i zwrot przelewu.

    Dodam, że jest to opłata pobrana przez BRE Bank, nie żaden inny bank
    pośredniczący.

  • 2. Data: 2006-01-05 13:03:26
    Temat: Re: Multibank a TOiP BRE Banku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl wrote:
> [...]
    > i zwrot przelewu.
    >
    > Dodam, że jest to opłata pobrana przez BRE Bank, nie żaden inny bank

    A ile Ci pobrali i od jakiej kwoty ? Bo w TOiP multi jest pozycja:
    Zwrot za granicę niepodjętej kwoty przelewu: 0,5% (min 10 max 100)

    KJ

  • 3. Data: 2006-01-05 15:02:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 05 Jan 2006 14:03:26 +0100, w <dpj5f6$laf$1@kjonca.kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A ile Ci pobrali i od jakiej kwoty ? Bo w TOiP multi jest pozycja:
    > Zwrot za granicę niepodjętej kwoty przelewu: 0,5% (min 10 max 100)

    120zł

    5. Anulowanie lub zmiana szczegó3ów p3atnooeci 120,00 z3
    do wys3anego polecenia wyp3aty plus koszty innego banku

  • 4. Data: 2006-01-05 15:20:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jan 2006 16:02:00 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:

    > 120zł
    >
    > 5. Anulowanie lub zmiana szczegó3ów p3atnooeci 120,00 z3
    > do wys3anego polecenia wyp3aty plus koszty innego banku

    No nie wiem, po pobieżnym przejżeniu TOiP i regulaminu nie znalazłem nic
    co by pozwalało. Przejrzałbym umowę i się kłócił.

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 5. Data: 2006-01-05 16:06:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 5 Jan 2006 15:20:07 +0000 (UTC), w
    <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No nie wiem, po pobieżnym przejżeniu TOiP i regulaminu nie znalazłem nic
    > co by pozwalało. Przejrzałbym umowę i się kłócił.

    Tak właśnie sądziłem -- wysmażyłem reklamację (już drugą). Poczekam znowu
    kolejne pewnie 30 dni...