  • 1. Data: 2006-01-05 10:30:53
    Temat: gdzie najlepszy lurs CHF???
    Od: " lewobrzezna" <l...@g...pl>

    Witam,
    może orientyujecie się, w którym banku są najtańsze CHF-y?
    Chcę trochę kupic, ale nie chcę wertować dziesiątek stron www w poszukiwnaiu
    dobrego kursu, skoro tu mozna spotkać fachwoców, którzy znaja się na
    rzeczy:)))
    pozdrawiam
    lewobrzezna

  • 2. Data: 2006-01-05 11:11:06
    Temat: Re: gdzie najlepszy lurs CHF???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    lewobrzezna wrote:
    > Witam,
    > może orientyujecie się, w którym banku są najtańsze CHF-y?
    W banku spółdzielczym w Połańcu :-)
    KJ
    (No co ...)

  • 3. Data: 2006-01-05 12:28:10
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Użytkownik " lewobrzezna" <l...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dpisgt$2aq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    poszukiwnaiu
    > dobrego kursu, skoro tu mozna spotkać fachwoców, którzy znaja się na

    Zalezy jaka kwota :) Jesli wielokrotnosc 10 tys, to nigdzie nie dadza Ci
    lepszego kursu niz na WGT.

    Malin

  • 4. Data: 2006-01-05 21:52:28
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    A ja bym chcial sprzedac 50000 chf,
    ale nie znam sposobu zeby zrobic to inaczej niz przez bank w ktorym mam
    konto w chf

    sd

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2006-01-06 09:15:37
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Skontaktuj sie z ktoryms z biur maklerskich przy WGT -polecam DMK
    Sprzedasz 50 tys CHF po kursie z miedzybanku i zaplacisz jedynie prowizje w
    wysokosci 54 Zlotych. Kurs z 10:14 to 2,4650/2,4680 Czyli sprzedac mozna po
    2,4650 a kupic po 2,4680

    Malin

  • 6. Data: 2006-01-06 20:56:28
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@a-to-tez-wp.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> napisał w
    wiadomości news:dplce5$mcm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wysokosci 54 Zlotych. Kurs z 10:14 to 2,4650/2,4680 Czyli sprzedac mozna

    Dokladnie Jacku !
    Ja zamienialem przez DMK euro na zlotowki na WGT i nawet od wplaty gotowki w
    ING gdzie DMK ma rachunek nie pobrali ode mnie zadnej prowizji ani oplaty za
    wplate na rachunek DMK.
    Wiec polecam.
    Przemek Kopta- Zabrze

  • 7. Data: 2006-01-09 00:21:17
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    Dzieki

    Zrobie tak jak mowisz, jak juz uda mi sie sprzedac te franki to napisze na
    grupe jak to sie wszystko odbylo.

    Seb

  • 8. Data: 2006-01-31 00:20:25
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak jak pisalem wczesniej, chce opisac moje doswiadczenia z WGT.

    w PKO bp powiedzieli mi zemusze miec u nich konto brokerskie ale gotowke
    dostarczaja dosyc rzadko,

    w DMK mieli podobne koszty jak w PKO ale gotowke byli w stanie dostarczyc na
    biezaco
    poproszono mnie o maila do nich zeby wyslac mi umowe o otwarcie
    rachunku, wyslalem im nawet dwa maile
    wiecej od nich nic nie uslszalem, podem wyslalem jeszcze jakies
    przypomnienie ale tez bez odzewu
    nie to nie, szukalem dalej,

    w BOS powiedzieli mi ze sie tym nie zajmuja i odeslali do niejakiego Pana
    Kochanka z WGT,
    napisalem do niego ale nie doczekalem sie odpowiedzi

    dzwonilem do kilku innych biur maklerskich z WGT ale ich pracownicy nawet
    nie wiedzieli ze na WGT mozna handlowac kontraktami terminowymi na waluty.

    Z ciekawosci zadzwonilem tez do BRE banku, na poczatku rozmowy wszystko
    wygladalo swietlanie,
    kiedy mila pani zapytala sie mnie czy moja firma byla by sklonna zalozyc u
    nich rachunek, a ja odpowiedzialem ze jestem osoba
    fizyczna, rozmowa sie urwala, juz nie byla taka mila i miala tylko jedna
    odpowiedz "to niemozliwe"

    Mysle ze dalej bede szukal ale przynajmniej wiem ze moze uda mi sie sprzedac
    te franki przy pomocy PKO,
    nigdy nie sadzilem ze bede musial szukac pomocy u post komunistycznego
    molocha.... ale coz takie zycie....

    Pozdrawiam

    sd

  • 9. Data: 2006-01-31 17:28:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Seb"
    > Tak jak pisalem wczesniej, chce opisac moje doswiadczenia z WGT.
    >
    > w PKO bp powiedzieli mi zemusze miec u nich konto brokerskie ale
    > gotowke
    > dostarczaja dosyc rzadko,

    sprobuj w Fortisie
    http://www.fortisbank.com.pl/curexch/CurrencyForward
    PL.asp
    albo w Nordei - tam mozna sie umawiac telefonicznie
    *** blad ***

  • 10. Data: 2006-01-31 19:31:06
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@a-to-tez-wp.pl>

    > Witam
    >
    > Tak jak pisalem wczesniej, chce opisac moje doswiadczenia z WGT.
    > [ciach]
    > Pozdrawiam
    >
    > sd

    Witaj Seb
    Jak mozesz to podeslij mi na priva jakis telefon do siebie to jutro
    wieczorkiem zadzwonie i mozemy pogadac (oczywiscie jesli masz ochote)-
    zdziwiony jestem ze Ci DMK nie odpowiedzialo bo ja u nich bez problemow
    wszystko zalatwialem.

    Pozdrawiam
    Przemek Kopta