  • 1. Data: 2002-03-13 09:09:56
    Temat: mBank - blad systemu...
    Od: "Tomek Banachowicz" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy tez nie mozecie sie zalogowac? Po wpisaniu numeru klienta i hasla wywala
    "Blad systemu"-> zaloguj ponownie.....

    Pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2002-03-13 09:22:15
    Temat: Re: mBank - blad systemu...
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-13 at 10:09 Tomek Banachowicz wrote:
    >Witam,
    >czy tez nie mozecie sie zalogowac? Po wpisaniu numeru klienta i hasla
    >wywala
    >"Blad systemu"-> zaloguj ponownie.....
    A ja caly czas moge bez problemu ;-O

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-03-13 09:29:46
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Banachowicz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy tez nie mozecie sie zalogowac? Po wpisaniu numeru klienta i hasla
    wywala
    > "Blad systemu"-> zaloguj ponownie.....

    Sprawa jest już zgłoszona do mBanku.

  • 4. Data: 2002-03-13 11:05:11
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

  • 5. Data: 2002-03-13 14:52:02
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Banachowicz"
    <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Blad systemu"-> zaloguj ponownie.....

    Przeładuj, ale swój :-) system komputerowy
    (zamknij i otwórz ponownie) winda czasami tak ma

    Sark