  • 1. Data: 2002-03-13 09:00:58
    Temat: M-bank - kłopot
    Od: "skur-byk" <s...@p...onet.pl>

    Od godziny nie mogę się zalogować na stronę uzytkowniaka M-Banku.... co jest
    grane....
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-03-13 09:07:28
    Temat: Re: M-bank - kłopot
    Od: "BigDario" <b...@g...pl>

    witam!

    ja też nie mogę, ale na szczęście nic pilnego dlatego poczekam

    pozdr.
    dario

  • 3. Data: 2002-03-13 09:12:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "skur-byk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od godziny nie mogę się zalogować na stronę uzytkowniaka M-Banku.... co
    jest
    > grane....

    Rzeczywiście - "błąd systemu" .. a jeszcze ok. 9.00 wszystko było ok ...

    Pozdroofka

  • 4. Data: 2002-03-13 09:55:57
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "skur-byk" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Od godziny nie mogę się zalogować na stronę uzytkowniaka M-Banku.... co
    jest
    > grane....

    Ciekawe, ja o 10:30 wykonałem parę przelewów, wszystko szło, tylko że
    woooolno.

    --
    GJ

  • 5. Data: 2002-03-13 10:18:51
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Przed chwilą zalogowałam się bez problemów.
    Pozdrawiam
    Kate