  • 11. Data: 2019-10-05 22:12:12
    Temat: Re: jednorazowa płatnosc w GBP kartami z Alior Kantor
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 4 Oct 2019 12:44:15 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >zamówienie wielowalutowej spowodowało zastrzeżenie starej karty do konta w euro.
    Spowodowało? Gdy zamawiałem we wrześniu to ja musiałem spowodować
    zastrzeżenie. Dopóki nie zastrzegłem to nie było opcji zamówienia
    nowej.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 12. Data: 2019-10-06 09:58:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 5 października 2019 22:11:37 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Spowodowało? Gdy zamawiałem we wrześniu to ja musiałem spowodować
    > zastrzeżenie. Dopóki nie zastrzegłem to nie było opcji zamówienia
    > nowej.

    No dobra, chodziło o przypomnienie, że dawna karta do konta w euro jest już nieważna.
    O tym, że nową należy raz zapłacić, nie przypominałem, bo płacić miał zamiar.
    A to, kto "technicznie zastrzegał" to kwestia drugorzędna.

  • 13. Data: 2019-10-06 10:47:02
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2019 09:58:22 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
> [...]
    > O tym, że nową należy raz zapłacić, nie przypominałem, bo płacić miał zamiar.
    > A to, kto "technicznie zastrzegał" to kwestia drugorzędna.

    stara karte w EUR musiałem zamknąc przed zamowieniem wielowalutowej,
    co ciekawe karta w USD cały czas mogła pozostać aktywna (ale tez zamknąłem),
    pierwsza transakcja z kartą wielowalutowa wykonana z użyciem PIN - zgodnie z
    instrukcją. chyba wszystko OK.
    marek