  • 1. Data: 2002-09-16 10:57:03
    Temat: jakie dajecie limity w Lukasie?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Tak chciałem zapytać na jakie limity w operacjach telefonicznych i
    internetem ustawiacie.
    Z jednaj strony to limit jest potrzebny w sytuacji gdy np. zgubimy tokena by
    nas ktoś nie ograbił.
    Ale z drugiej strony to jak w przyszłości będę chciał całą kasę przenieś na
    inne konto to lepiej żeby limit był stosunkowo wysoki.
    Tak więc jaką wartość ustawiliście? i dlaczego :-)

    Z góry dziękuję za odpowiedz

    Gerard

  • 2. Data: 2002-09-16 11:06:07
    Temat: Re: jakie dajecie limity w Lukasie?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Ja mam ustawione po 1000 zl.

  • 3. Data: 2002-09-16 18:26:48
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    wczesniej 1000zl, po ostatnim wypadzie 1500 zl

    Uzasadnienie:

    Za ta kwote mozna spokojnie zaplacic za pokoj, kupic cos do jedzenia, jakis
    drobiazg, wyplacic troche $$$ na wyjscie do pubu z bankomatu a karte
    zostawic w hotelu.
    (Lepiej miec troche wieksza kwote niz za mala. Ostanio jak kupowalem pewien
    drobiazg wydalem caly limit a nie mialem juz nic pieniedzy, i musialem
    pozyczac.)

    Kwestia jakie masz wymagania czy wsytarczy Ci np. spanie za 8 zl w
    schornisku na podlodze czy musi byc 5 gwiazdek.
    Zastanow sie do czego uzywasz karty, czy duzo jezdzisz, czy placisz za
    zakupy w markecie.

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-09-16 18:37:40
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Travis wrote:

    > Zastanow sie do czego uzywasz karty, czy duzo jezdzisz, czy placisz za
    > zakupy w markecie.

    huh???
    przecież to nie dotyczy karty, tylko przelewów

    moje limity:
    telefon: 0zł
    inet: 20kPLN

  • 5. Data: 2002-09-16 18:44:08
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > huh???
    > przecież to nie dotyczy karty, tylko przelewów

    ehhh przez ta grype juz coraz gorzej ze mna. przeczytalem ze chodzi o limit
    to pierwsze co mi przyszlo do glowy to karta :)
    sorry moj blad

  • 6. Data: 2002-09-16 18:56:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Travis wrote:

    > ehhh przez ta grype juz coraz gorzej ze mna. przeczytalem ze chodzi o
    > limit to pierwsze co mi przyszlo do glowy to karta :)

    W Lukasie limity na VE są chyba sztywne, 2000 dziennie gotówkowe, a bezgot.
    nie pamiętam :)

  • 7. Data: 2002-09-17 11:48:35
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Gerard napisał:

    > Tak chciałem zapytać na jakie limity w operacjach telefonicznych i
    > internetem ustawiacie.
    > Z jednaj strony to limit jest potrzebny w sytuacji gdy np. zgubimy tokena by
    > nas ktoś nie ograbił.

    Limit telefoniczny polecam 0 zł.
    Limit internetowy może być taki, żebyś mógł przesłać zwykłe przelewy.

    > Ale z drugiej strony to jak w przyszłości będę chciał całą kasę przenieś na
    > inne konto to lepiej żeby limit był stosunkowo wysoki.

    Jak masz przeslać większą sumę to dzwonisz do LLinki i zmieniasz limit
    ( np na 100 000 :-) ).Czynne to będzie następnego dnia od 12-tej.
    Po wykonaniu przelewu znów dzwonisz i zmieniasz limit na mniejszy.
    System działa bez problemu
    --

    marian otremba

  • 8. Data: 2002-09-17 14:52:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marian Otremba wrote:

> [...]

    > ( np na 100 000 :-) ).Czynne to będzie następnego dnia od 12-tej.
    > Po wykonaniu przelewu znów dzwonisz i zmieniasz limit na mniejszy.

    Mozna zmieniać limity telefonicznie, nie trzeba osobiście? To chyba od
    niedawna?

  • 9. Data: 2002-09-17 15:50:45
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Robert wrote:

    > Mozna zmieniać limity telefonicznie, nie trzeba osobiście? To chyba od
    > niedawna?

    Od dawna. Może nawet od zawsze. Napewno od 1.5 roku
    --

    marian otremba

  • 10. Data: 2002-09-17 15:55:53
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Mozna zmieniać limity telefonicznie, nie trzeba osobiście? To chyba od
    > niedawna?

    Ja zmienialem telefonicznie. 0 problemow troche wiecej pytan niz zwykle
    pani zadala nic po zatym .

    Pzd Travis