  • 1. Data: 2002-09-16 06:57:44
    Temat: Pochwala dla Millennium :-)
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Pomijajac szczegoly bankowania w Millennium (o ktore co jakis czas sa
    dyskusje na tej grupie - jeden jest za, a drugi przeciw :-) ) chcialbym
    pochwalic Millennium za przynajmiej jedna rzecz.
    Wydajac Amexa, ktory w Polsce jeszcze do niedawna byl praktycznie
    nieakceptowalny w zadnym POS'ie doprowadzil do tego, ze coraz wiecej
    placowek akceptuje te karte.
    Przy kazdej mojej wizycie w jakims centrum handlowym, stacji benzynowej
    czy nawet zwyklym sklepie z POS'em widze coraz wiecej logo Amex na
    witrynach tych sklepow.
    Najbardziej ucieszylo mnie akceptowanie Amexa na stacjach paliw Orlenu
    oraz w sklepie IKEA, a ostanio MediaMarkt (na co czekalem dlugo :-) )

    Wg mnie jest to bardzo dobre konto do wspoldzielenia z jakim wirtualnym
    np. mBankiem.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2002-09-16 08:01:07
    Temat: Re: Pochwala dla Millennium :-)
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    .floraland.pl...

    (...)

    > Wg mnie jest to bardzo dobre konto do wspoldzielenia z jakim wirtualnym
    > np. mBankiem.

    Wiem :-)

    Po za tym bardzo korzystne kursy walut przy zakupach i wyplatach z bankomatu
    za granica. A najprzyjemniejsze jest to, ze za 1zl moge przelac cala wyplate
    do mBanku i jest tam na drugi dzien.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-09-16 08:07:39
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    bankomatu
    > za granica. A najprzyjemniejsze jest to, ze za 1zl moge przelac cala

    Ja używam ciut innej kombinacji:
    Jako podstawowe e-superkonto w PKO BP SA a VE z Millenium do wypłat za
    granicą; ponadto mam AmExa którego rzadko mogę wykorzystać, no ale mają być
    KK w PKO BP.

  • 4. Data: 2002-09-16 09:05:53
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najprzyjemniejsze to było jak można było przelać za 0 zł (pomijając 3 zł
    za
    > zdefiniowanie zlecenia). Teraz to może być najwyżej przyjemne. Ja wolę
    > przelewać z Lukasa za 0 zł. I mam jeszcze tego samego dnia (najpóźniej
    > nazajutrz) w mBanku.

    Z Lukasa mam tylko KK do placenia w kraju. Dobijaja mnie kolejki w
    oddzialach Lukas Banku i to, ze inni klienci stoja na moich plecach kiedy ja
    musze wklepywac PIN do tego ichniego, smiesznego pinpada. Jakos do konta
    internetowego z ichnim tokenem sie nie moglem przekonac. Teraz to mi chyba
    juz zlikwidowali konto, bo przez ponad pol roku mialem tylko 6groszy na
    rachunku - ale KK przyznali bez ceregieli i dziala bardzo dobrze.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-09-16 09:21:16
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    zdefiniowanie zlecenia). Teraz to może być najwyżej przyjemne. Ja wolę
    przelewać z Lukasa za 0 zł. I mam jeszcze tego samego dnia (najpóźniej
    Rachunek w Millennium trzymam tylko dla tych 3,50 za wypłaty z bankomatów za
    granicą.

    --
    kriskel