  • 1. Data: 2002-09-16 05:59:34
    Temat: kredyt na samochód
    Od: "mac" <m...@w...pl>

    Witam,
    zamierzam wziąć kredyt na samochód, kwota 9 000PLN. Czy moglibyście mi
    polecić gdzie zrobić to najkorzystniej i w jakiej walucie.

    Pozdrawiam

    mac
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-09-17 08:00:53
    Temat: Re: kredyt na samochód
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002 07:59:34 +0200, "mac" <m...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >zamierzam wziąć kredyt na samochód, kwota 9 000PLN. Czy moglibyście mi
    >polecić gdzie zrobić to najkorzystniej i w jakiej walucie.

    Kredyt odnawialny w banku gdzie masz ROR, a jesli tam sa kiespkie
    warunki to w innym banku uznajacym historie z poprzedniego banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-17 13:05:41
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kredyt odnawialny w banku gdzie masz ROR, a jesli tam sa kiespkie
    > warunki to w innym banku uznajacym historie z poprzedniego banku.

    Bo zwykłe kredyty samochodowe są kosmicznie drogie, nawet 10% prowizji i 20%
    stopa procentowa

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-09-17 14:21:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> writes:

    > Bo zwykłe kredyty samochodowe są kosmicznie drogie, nawet 10% prowizji i 20%
    > stopa procentowa

    No chyba ze to taki kredyt, za ktory de facto placi producent (koszty
    kredytu oczywiscie, nie sam kapital). Podobnie jak z owymi "darmowymi"
    ubezpieczeniami przez pierwszy rok. Ale chyba coraz mniej tego.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-09-17 18:53:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > >
    > Kredyt odnawialny w banku gdzie masz ROR, a jesli tam sa kiespkie
    > warunki to w innym banku uznajacym historie z poprzedniego banku.

    No wiesz Wojtku... jak tak mozna gdy...
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=303303 ;)

    Maciej

  • 6. Data: 2002-09-17 21:33:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 17 Sep 2002 20:53:31 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >No wiesz Wojtku... jak tak mozna gdy...
    >http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=303303 ;)

    Jak ktos sie chce w walucie albo nie ma odpowiedniej historii albo
    dochodow na odnawialny to samochodowy kredyt moze byc dla niego. Ale w
    tym konkretnym przypadku - kwota 9kzl to IMO tylko odnawialny - limit
    na taka kwote powinien raczej bez problemow wyjsc. Jesli komus nie
    wychodzi to znaczy, ze i tak go nie stac go na utrzymanie samochodu
    :).
    Z reszta w Multi samochodowy to tylko na nowe wiec chyba nie w tym
    wypadku.