  • 1. Data: 2002-09-16 09:32:48
    Temat: Kredyt w SKOK.
    Od: Przemysław Bernat <P...@p...com>

    Witam,

    Czy ktoś brał ? Jak to wygląda w rzeczywistości. Czy oprocentowanie
    13,95% to dużo, czy mało. Prowizja 1,5% wygląda OK.
    Jak wygląda w praktyce członkowstwo w SKOK ?
    Chodzi o SKOK im. Stefczyka w Gdyni.

    --

    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 2. Data: 2002-09-16 09:50:10
    Temat: Re: Kredyt w SKOK.
    Od: "Arek" <A...@n...opole.pl>

    A opłaty członkowskie (prawie niooprocentowane)?, zastanów się bardzo.
    Arek

  • 3. Data: 2002-09-16 11:14:57
    Od: Przemysław Bernat <P...@p...com>

    Arek wrote:
    > A opłaty członkowskie (prawie niooprocentowane)?, zastanów się bardzo.
    > Arek

    No właśnie. Szukam opinii kogoś kto tego uzywał. Interesuje mnie
    rzeczywisty koszt takiego kredytu.

    --

    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2002-09-17 05:27:49
    Od: "Arek" <A...@n...opole.pl>

    Sam nie brałem tan kredytu, ale mam w rodzinie osobę która tam pracowała i
    wiem że nie wygląda to tak różowo jak na reklamówkach (jak wszędzie
    zresztą). Musisz sam ocenić, jak jednak nie brałbym tam kredytu.