  • 1. Data: 2002-09-16 09:42:24
    Temat: Zamykam oczy i.... (Inteligo)
    Od: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>

    widzę oczyma wyobraźni co następuje:

    darmowe wpłaty/wypłaty na/z rachunków Inteligo w okienku PKOBP (jak już uda
    się dopchać),
    darmowe wypłaty z Inteligo VE w bankomatach PKOBP (ale ktoś to już wymyślił
    wcześniej))),
    przenoszę pensję z Superkonta na Inteligo i mam do dyspozycji linię z gdzieś
    na 14-15%

    wtedy zamykam te SuperHiperKonto, dla PKOBP bilans zerowy, dla mnie do
    przodu

    ...dzwoni telefon ....pobudka..... a było tak fajnie...

    badam

  • 2. Data: 2002-09-16 10:05:30
    Temat: Re: Zamykam oczy i.... (Inteligo)
    Od: <g...@p...onet.pl>

    A tak jaśniej to o co chodzi?, bo mi się domyślać nie chce

  • 3. Data: 2002-09-16 10:11:13
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A tak jaśniej to o co chodzi?, bo mi się domyślać nie chce

    Kolega miał widzenie zwane "pomrocznością jasną" ;-))
    U mnie też występuje w poniedziałi rano, tylko ma bardziej przyziemny wymiar- mi się
    po
    prostu nie chce wstać do roboty ;-((
    Grzegorz

    PS
    A idzie o możliwą fuzję inteligentnych z kowalskimi.

  • 4. Data: 2002-09-16 10:28:23
    Od: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>

    > A tak jaśniej to o co chodzi?, bo mi się domyślać nie chce

    Ogólnie to są to dywagacje, na temat co może wyniknąć DOBREGO dla posiadaczy
    kont Inteligo po połknięciu Inteligo przez PKOBP.
    A może powinienem zastanowić się chwilkę nad tym co może wyniknąć ZŁEGO:

    niekompetencja na infolinii PKOBP, bo chyba nie bedzie oddzielnych
    infolinii,
    ogólna podwyżka opłat, tak za prowadzenie przynajmniej do wysokości
    eSuperkonta,
    licho wie co jeszcze może się popsuć...

    Gdybania powyższe zawieszone są w próżni gdyż nabywca poza ofertą darmowych
    wypłat z bankomatów i stwierdzeniem, że będzie tylko lepiej nie podał innych
    informacji, nawet nie ma komunikatu na stronie Inteligo.

    badam

    PS
    tylko dla Ciebie gerard288 nie chciałoby mi się tego wypisywać, ale dzięki
    za uwagę ))

  • 5. Data: 2002-09-16 12:51:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl> wrote in message
> [...]
    gdzieś
    > na 14-15%
    >
    > wtedy zamykam te SuperHiperKonto, dla PKOBP bilans zerowy, dla mnie do

    Tia... ;-)

    Zamykam oczy i wiedzę:
    przeniesienie call center do infolinii PKO BP
    w weekendy i w nocy infolinia nie czynna
    otwieranie i zamykanie tylko przez oddziały
    zmiana rachunków na NRB-PKO
    rezygnacja z umowy z Euronetem
    ... itp.

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-09-16 13:27:36
    Od: s...@i...pl

    Jesli wyplaty z bankomatow PKO BP beda darmowe, to rezygnacja z Euronetu
    wcale mnie nie zasmuci. A zreszta - poza kilkoma najwiekszymi miastami
    w Polsce - to co to jest Euronet?

  • 7. Data: 2002-09-16 14:02:10
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Krzysiu- przeczysz reklamie ;-D
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-09-16 20:48:19
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

> [...]
    uda
    > się dopchać),
    > darmowe wypłaty z Inteligo VE w bankomatach PKOBP (ale ktoś to już

    ty to palisz tawke o jakiej ja moge tylko marzyc

  • 9. Data: 2002-09-17 07:28:14
    Od: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>

    > ty to palisz tawke o jakiej ja moge tylko marzyc

    :) nie to tylko syndrom poniedziałku

    Przychodzi mi jeszcze do głowy kilka rzeczy które możemy stracić:
    0800,
    e-mail money,
    ewentualnia urawniłowka do ich regulaminów np odnosnie kont wspólnych,

    W czym rzecz, mianowicie po śmierci jednego ze współposiadaczy reszta może
    dowolnie dysponowac rachunkiem. W PKO bynajmniej nie jest tak prosto, do
    dyspozycji zostaje współposiadaczowi tylko połowa salda, reszta po uznaniu
    prawa do spadku czy jakos tak.

    badam