  • 1. Data: 2002-09-16 09:31:26
    Temat: ciekawostka: Meksyk i nasze karty
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Bylem sobie w Cancun /polwysep yucatan/. Bankomatow ponad 100. Wyplacaja
    szybciej niz u nas euronety, hehe. Wszystkie bankomaty niezaleznie od banku
    pochodzenia akceptuja karty sieci Visa i Mastercard. Troche gorzej bylo z
    AmEx'em, tutaj trzebabylo sie nachodzic troszke (ale niewiele) bardziej.
    POSy w praktycznie kazdym sklepie. Ciekawe by;y bankomaty wyplacajace w 2
    walutach, wybor w menu pomiedzy MXN a USD. Reasumujac:

    VE Millenium - 0 przygod, wyplacalo sie z niej wszedzie i zawsze.
    VC Millenium - 0 problemow, w 90% przypadkow autoryzacja offline.
    MC Citi - raz byla duza kupa. Przy probie transakcji na 180USD odmowa. Po
    sprawdzeniu w citionline widac blokade ze srodki dostepne zmniejszyly sie o
    okolo 3 x 180USD. 3 Telefony do infolini citi (na szczescie w meksyku jest
    numer darmowy przekierowujacy na nasza polska infolinie, shiti bo shiti ;)
    ale to bylo przyjemne, inaczej placilbym 1USD za minute, co i tak jest
    taniej niz w odwrotnym kierunku), dodatkowo 1 tel do banku meksykanskiego, 3
    dni czekania i blokada zeszla. Poza tym - ok.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2002-09-16 09:57:02
    Temat: Re: ciekawostka: Meksyk i nasze karty
    Od: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>

> [...]
    3
    > dni czekania i blokada zeszla. Poza tym - ok.

    Witam,

    Mnie tez mile zaskoczyła obsługa kart kredytowych Citi przez PhoneHome. Nie
    tylko w Meksyku jest taki darmowy numer, ja miałem przypadek z blokadą na
    karcie będąc we Francji. Ponieważ za wynajmowany samochód (Hertz)
    zablokowano mi pewną kwotę na karcie nie mogłem zapłacić za hotel mimo tego
    że auto było juz oddane.
    Darmowy telefon, 5 min rozmowy i po 10min nie było już blokady. Mnie tam to
    zaimponowało...

    badam

  • 3. Data: 2002-09-16 12:15:59
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl>

    wypłacałeś kasę z wszystkich 100 bankomatów ? ;-)))