  • 1. Data: 2004-08-31 07:26:39
    Temat: jakie BM wybrac?
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Czesc Wszystkim

    Pewnie sie wkurzycie, ze do Was kieruje to pytanie, ale nie znalazlem w
    necie zadnej kompetentnej strony dotyczacej Biur Maklerskich. Jesli jest
    takowa, to prosze o uswiadomienie;-)..

    Tak wiec po zabawie e-bankami i TFI przyszedl czas na wejscie na gielde. W
    zwiazku z tym mam pytania nastepujace dotyczce BM. Otoz szukam takiego by
    mial nastepujace cechy:
    - tani
    - dobry
    - z dostepem przez net

    Prosze o pomoc bo mam metlik "w tym temacie"

    Przepraszam za klopot i prosze o pomoc.

    Pozdrawiam najserdeczniej

    sanula

  • 2. Data: 2004-08-31 07:31:25
    Temat: Re: jakie BM wybrac?
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o pomoc bo mam metlik "w tym temacie"

    pl.biznes.wgpw

    BTW - ja używam M@klera z BPH ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-31 08:31:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <s...@g...pl>
> [...]
    > gielde. W zwiazku z tym mam pytania nastepujace dotyczce BM. Otoz
    > szukam takiego by mial nastepujace cechy:

    www.bossa.pl

    a najlepiej zapytaj na pl.biznes.wgpw

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-08-31 09:32:51
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ponizej masz linka do wszystkich biur maklerskich, zobacz kazde i sam
    zdecyduj.

    http://gielda.onet.pl/bmakl.html

  • 5. Data: 2004-08-31 18:57:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sanula" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > zwiazku z tym mam pytania nastepujace dotyczce BM. Otoz szukam takiego by

    Sprawdz http://www.doakcji.pl/index.jsp
    tani, dostepny i bezpieczny (identyfikacja przy pomocy certyfikatu
    cyfrowego)

    Maciej