  • 1. Data: 2004-08-31 06:00:19
    Temat: Lukas problem z logowaniem via Internet
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Czy ktos ma dzisiaj problem. ?
    Pani twierdzi ze mi sie token rozsypal ale cos nie wydaje mi mi sie zeby w
    12 godzin nagle sie rozjechal.
    Logowanie bez tokena na innym koncie dziala w 100%

  • 2. Data: 2004-08-31 14:15:45
    Temat: Re: Lukas problem z logowaniem via Internet
    Od: ".:martin:." <m...@m...pl>

    On 2004-08-31 08:00, ROBBO 2 wrote:
    > Czy ktos ma dzisiaj problem. ?
    > Pani twierdzi ze mi sie token rozsypal ale cos nie wydaje mi mi sie zeby w
    > 12 godzin nagle sie rozjechal.
    > Logowanie bez tokena na innym koncie dziala w 100%

    Ja tez nie moge sie zalogowac!
    Wczoraj o 22 logowalem sie bez problemow.

    --
    Pozdrawiam. Marcin

  • 3. Data: 2004-09-01 05:54:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Ja tez nie moge sie zalogowac!
    > Wczoraj o 22 logowalem sie bez problemow.

    A ile czasu masz obecny token ?

  • 4. Data: 2004-09-01 05:56:09
    Od: ".:martin:." <m...@m...pl>

    On 2004-09-01 07:54, ROBBO 2 wrote:

    > A ile czasu masz obecny token ?

    Z trzy lata chyba, moze z cztery. Nie pamietam.

    --
    Pozdrawiam. Marcin

  • 5. Data: 2004-09-01 06:17:19
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Z trzy lata chyba, moze z cztery. Nie pamietam.

    No to spotkal Cie ten sam problem. Wymien token , mnie dzisiaj rano zaczelo
    dzialac (a mialo od 12:00).
    To chyba bardzo popularny problem z tego co slyszalem przy rozmowie z
    centrala.

  • 6. Data: 2004-09-01 06:32:33
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zaczelo
    > dzialac (a mialo od 12:00).
    > To chyba bardzo popularny problem z tego co slyszalem przy rozmowie z

    Każdy token ma określony czas działania. Moj na przykład będzie
    działał do 31-01-2005 (data na odwrocie). Potem trzeba
    wymienić na nowy. Tak samo jest z certyfikatami elektronicznymi.
    Każdy ma określony czas obowiązywania.

    Witek

  • 7. Data: 2004-09-01 06:42:54
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > działał do 31-01-2005 (data na odwrocie). Potem trzeba
    > wymienić na nowy. Tak samo jest z certyfikatami elektronicznymi.

    Na starych tokenach nie bylo daty. Dlaczego posiadaczy starych tokenow nie
    poinformowano
    poczta wewnetrzna, ze po 2 czy 3 latach nalezy ten token wymienic i im
    przypomnien poprostu?
    Wiem ze na nowych jest data, bo na moim nowym tez jest. Ale jesli jest
    problem
    to wyszkuanie posiadaczy 3 letnich tokenow chyba nie przekracza mozliwosci
    banku.
    A tak maja setki wkurzonych klientow. Mnie to rybka bo i tak mialem isc do
    banku a mam go po drodze.

  • 8. Data: 2004-09-01 06:50:41
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

> [...]
    > banku.
    > A tak maja setki wkurzonych klientow. Mnie to rybka bo i tak mialem isc do

    To prawda. Stare tokeny SecurID nie miały wytłoczonej daty.
    Prawdę mówiąc mnie również nie poinformowali, że token ma
    określony czas działania, mimo że na moim data już jest.
    Ewidentne niedopatrzenie Lukasa. Powiadamianie pocztą wewnętrzną
    klienta byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem, bo wyciągnięcie
    z serwera danych o tokenach, które się wkrótce przeterminują
    jest banalne.

    Witek