  • 1. Data: 2004-08-30 23:46:37
    Temat: jaki BM dla laika...
    Od: "sanula" <e...@o...pl>

    Czesc Wszystkim

    Pewnie sie wkurzycie, ze do Was kieruje to pytanie, ale nie znalazlem w
    necie zadnej kompetentnej strony dotyczacej Biur Maklerskich. Jesli jest
    takowa, to prosze o uswiadomienie;-)..

    Tak wiec po zabawie e-bankami i TFI przyszedl czas na wejscie na gielde. W
    zwiazku z tym mam pytania nastepujace dotyczce BM. Otoz szukam takiego by
    mial nastepujace cechy:
    - tani
    - dobry
    - z dostepem przez net

    Prosze o pomoc bo mam metlik "w tym temacie"

    Przepraszam za klopot i prosze o pomoc.

    Pozdrawiam najserdeczniej

    sanula

  • 2. Data: 2004-08-31 06:09:33
    Temat: Re: jaki BM dla laika...
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > zwiazku z tym mam pytania nastepujace dotyczce BM. Otoz szukam takiego by

    Kiedys bedzie eMakler :) Mbanku

  • 3. Data: 2004-08-31 07:30:58
    Od: "sanula" <e...@o...pl>

    > Kiedys bedzie eMakler :) Mbanku

    Na to czekam juz czyba ze 2 lata i i mi sie "troszke" cierpliwosc konczy ;)

    sanula