  • 1. Data: 2004-08-31 06:55:54
    Temat: Nie moge doladowac POP'a karta visa z inteligo (?!)
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Chcialem doladowac sobie POP'a karta visa z inteligo
    (maja promocje 10% doladowania przy placeniu karta :)
    i po wpisaniu wszystkich danych wywala mi komunikat,
    ze nie moge zaplacic (?!);

    Myslalem, ze moze wpisalem zly adres,
    ale po podaniu adresu zamieszkania (nie zameldowania)
    pojawil sie ten sam komunikat :(.

    Wiecie w czym problem?

  • 2. Data: 2004-08-31 07:05:42
    Temat: Re: Nie moge doladowac POP'a karta visa z inteligo (?!)
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > ze nie moge zaplacic (?!);
    >
    > Myslalem, ze moze wpisalem zly adres,
    > ale po podaniu adresu zamieszkania (nie zameldowania)

    Ja placilem eKarta i bylo OK.

    Jelcyn
    r...@o...pl