  • 21. Data: 2005-12-31 11:45:46
    Temat: Re: jaki sens minimalnej kwoty transakcji kartą jak mają stałe łącze?
    Od: mm <m...@m...com>

    Przy kartach debetowych zawsze sprawdzają bo inaczej nie zatwierdzą
    transakcji.

  • 22. Data: 2005-12-31 12:31:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Miernik" <m...@f...org> wrote in message
    ain.local...

    > Żartujesz, chyba dawno nie płaciłeś w supermarkecie, tam gdzie są stałe
    > łącza autoryzacja płaskiej Visy Electron nawet, trwa parę sekund,
    > właściwie niezauważalnie. Wygląda to tak: po zakończeniu skanowania
    > towaru, podaję kartę, kasjerka przejeżdża kartą czytnikiem w kasie, w
    > ciągu jakichś 3 sekund od zakończenia skanowania towaru ja wbijam PIN,
    > POS "myśli" może ze 2 sekundy, i drukuje slip, co zabiera mu 10-15
    > sekund,

    PIN wprowadzasz przed autoryzacja. A drukowanie moze sie rozpoczac bardzo
    szybko... w pobliskim Carrefour zaczynaja drukowac od paragonu. Jego
    wydrukowanie zajmuje kilka chwil (mniej lub wiecej w zalezosci od wielkosci
    zakupow) w tym czasie jest przeprowadzana autoryzacja i na koncu sa
    drukowane slipy.

    MK

  • 23. Data: 2005-12-31 14:37:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mm napisał(a):
    > Przy kartach debetowych zawsze sprawdzają bo inaczej nie zatwierdzą
    > transakcji.

    No popatrz Pan.... Ja mam przynajmniej dwie karty debetowe, które mogą
    pracować całkowicie offline.

    M.

  • 24. Data: 2006-01-01 16:54:23
    Od: z <...@...z>

    A mają wypukłe litery ?

  • 25. Data: 2006-01-01 17:19:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    WAM napisał(a):

    > http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/plany/sek_tp_biz
    nes/

    > "Każde połączenie w planie sekundowym tp biznes wiąże się z opłatą za
    > rozpoczęcie połączenia wynoszącą 10 gr. netto. "

    No popatrz Pan... A mi mój operator nic nie liczy. A telefon mam
    (jeszcze) w TP.

    M.

  • 26. Data: 2006-01-01 17:20:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    z napisał(a):
    > A mają wypukłe litery ?

    i litery i cyfry... I nawet znaczek "V" też jest wypukły ;-)

    Po prostu koledze mm "coś" się pozajączkowało. I nie chce mi się wnikać, co.

    M.