  • 1. Data: 2009-01-06 22:55:17
    Temat: Era -- możesz mniej?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Era -- możesz mniej?

    O tym, że można płacić więcej, nie trzeba nikomu mówić.
    Ale co ze zmniejszaniem opłat?

    Można płacić przelewem, w tym i kartą kredytową Citi.
    Można na stałe obciążać kartę kredytową. Każdą kartę czy tylko wybrane karty?
    I czy za takie stałe obciążanie Era lub bank nie pobiera dodatkowych opłat?

    Czy można za telefon w Erze płacić tak, jak się płaci w Plusie,
    czyli tak, w sklepie internetowym?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-01-07 01:11:41
    Temat: Re: Era -- możesz mniej?
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Era -- możesz mniej?
    [ciach..]
    > Można płacić przelewem, w tym i kartą kredytową Citi.
    > Można na stałe obciążać kartę kredytową. Każdą kartę czy tylko
    > wybrane karty? I czy za takie stałe obciążanie Era lub bank nie
    > pobiera dodatkowych opłat?
    [ciach..]

    Dla kredytowych sprawdzone - dowolna karta...( Sprawdzne citkiem i kiedyś
    bphem)
    Trzeba wypełnić w boku odpowiedni formularz (dawno temu kserowali kartę -
    teraz już nie)
    Dodatkowych opłat nie stwierdzono - jedynie obciązenie jest wczesniej niż
    termin płatności - o ile dobrze pamiętam.

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2009-01-07 07:17:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 02:11:41 +0100, koala napisał(a):
> [...]
    > bphem) Trzeba wypełnić w boku odpowiedni formularz (dawno temu kserowali

    Chyba nie do końca o to chodzi, IIRC w Plusie można po prostu wejść na
    eBOK, podać dane karty i zapłacić za wybraną fakturę.

    > Dodatkowych opłat nie stwierdzono - jedynie obciązenie jest wczesniej niż
    > termin płatności - o ile dobrze pamiętam.

    No proszę, a taki opluwany Orange potrafi zawsze pobrać w dniu na który
    przypada termin płatności :) - i jeszcze wysyłają SMSa że pobrali kwotę
    z karty...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-01-07 16:39:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Chyba nie do końca o to chodzi,

    O to też, choc lepsze jest w Plusie, bo można płacić dowolna kartą.

    > IIRC w Plusie można po prostu wejść na
    > eBOK, podać dane karty i zapłacić za wybraną fakturę.

    I mnie to podoba się. Ale jeśli tego nie ma -- niech będzie tak, jak jest.

    > No proszę, a taki opluwany Orange potrafi zawsze pobrać w dniu na który
    > przypada termin płatności :) - i jeszcze wysyłają SMSa że pobrali kwotę
    > z karty...

    To też nie jest problemem. :) Oby nie brali za dużo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-01-07 16:41:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koala" gk0uq5$j04$...@n...interia.pl

> [...]
    > Trzeba wypełnić w boku odpowiedni formularz (dawno temu kserowali kartę - teraz już

    Dzięki. Będzie kredytową z Citi.
    Rozumiem, że Citi zabierze sobie prowizję z Ery. (że za freeko tego nie robi)

  • 6. Data: 2009-01-07 18:11:59
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Era nigdy nie pobiera należności z karty wcześniej, zawsze w dniu
    widniejącym na fakturze lub dopiero w Pn z Sb i Nd. Ale to i tak jest
    istotne tylko wtedy jak data rozliczania karty jest bardzo bliska tej z
    faktury.

  • 7. Data: 2009-01-08 17:40:27
    Od: Pts <p...@p...pl>

    czy za automatyczne obciążanie karty kredytowej w erze przyznają co
    miesiąc 60pkt era premia jak przy poleceniu zapłaty?