  • 11. Data: 2002-06-12 12:15:40
    Temat: Re: jaki bank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > mbank, wdaja gratisowo golda i to jeszcze ubezpieczonego (tez
    > bezplatnie)

    dodam jeszcze, ze to ubezpieczenie VG jest IMHO calkiem niezle :-)) 24h
    przed zgloszeniem, i limit odp. 20k

    > warunek: trzeba przez 3 m-ce miec stan konta powyzej 75k pln

    albo oplata za wydanie 250zl

  • 12. Data: 2002-06-12 17:41:13
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mbank, wdaja gratisowo golda i to jeszcze ubezpieczonego (tez
    > bezplatnie)
    > warunek: trzeba przez 3 m-ce miec stan konta powyzej 75k pln

    Niestety to wystarczy do bezpłatnego otrzymania tej karty

  • 13. Data: 2002-06-12 18:23:49
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae82ug$82$4@news.onet.pl...

    > Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety to wystarczy do bezpłatnego otrzymania tej karty

    Rzeczywiscie gold w mBanku jest smiesznawy... Ale nie ze wzgledu na stan
    konta 75000, ale fakt, ze mozna go miec majac juz 4000zl.

    pzdr

  • 14. Data: 2002-06-12 19:03:45
    Od: Robert <m...@A...pl>

    mgr Krzysztof Maria Bąk wrote:

    >Niestety to wystarczy do bezpłatnego otrzymania tej karty
    ^^^^^^^^
    miało być: NIE wystarczy ?

  • 15. Data: 2002-06-12 19:42:48
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

> [...]
    > przedstawiać zaświaczenia o zarobkach. Nie jestem na stałe zatrudniony
    > natomiast dochody obecnie mam w miarę duże (około 9 000zł/miesiąc). Czy
    Millennium - saldo przez 3 mce > 10.000 i dostajesz 2 Goldy z limitami po
    10k na VISA Gold i 10k na AMEX`ie Gold

  • 16. Data: 2002-06-13 10:40:51
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@A...pl> napisał w wiadomości
    ^^^^^^^^
    > miało być: NIE wystarczy ?

    TAK !!

    75 kzł NIE jest warunkiem wystarczającym do bezpłatnego otrzymania VG mbank
    mając znacznie więcej przez wiele miesięcy trzeba się prosić i wybulić 250
    zł, tak samo jak mając 4000 zł.
    Tylko na początku istnienia mbank kilka osób dostało darmowo "na zachętę"

  • 17. Data: 2002-06-13 10:56:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 13, 2002 at 12:40:51PM +0200, mgr Krzysztof Maria =?ISO-8859-2?Q?B=B1k ?=
    wrote:

    > 75 kzł NIE jest warunkiem wystarczającym do bezpłatnego otrzymania VG mbank
    > mając znacznie więcej przez wiele miesięcy trzeba się prosić i wybulić 250
    > zł, tak samo jak mając 4000 zł.

    A to jak chcesz wybulic 250zl to nei lepiej jakas kredytowke zrobic?
    Tak sie tylko pytam.

    > Tylko na początku istnienia mbank kilka osób dostało darmowo "na zachętę"

    Nie tylko ;-)

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-06-13 11:21:59
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > dodam jeszcze, ze to ubezpieczenie VG jest IMHO calkiem niezle :-)) 24h
    > przed zgloszeniem, i limit odp. 20k

    Nie rozśmieszaj mnie- VG mBanku- karta debetowa z limitem transakcji.
    Lepiej prezentuje się byle VE jakiegokolwiek banku bez limitu wydatków, a i
    ubezpieczenie
    pewnie też się znajdzie ;-)
    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-06-13 11:24:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tylko na początku istnienia mbank kilka osób dostało darmowo "na zachętę"

    Na zachetę he he...
    I teraz tam pracują hehe...
    I nadal tu pisują he he
    W to, to ja nigdy nie wierzyłem :-)
    Nie - przepraszam- nie byłem do końca przekonany ;-)
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-06-13 11:25:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Millennium - saldo przez 3 mce > 10.000 i dostajesz 2 Goldy z limitami po
    > 10k na VISA Gold i 10k na AMEX`ie Gold

    Amex Gold - wystarczy tylko mieć 10000 na koncie przez trzy miesiące ?
    Nie wierzę.
    Grzegorz