  • 11. Data: 2015-09-03 01:45:00
    Temat: Re: jaka karta do płatności Chińczykom
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-09-01 19:37, darnok pisze:

    > karta nie jest juz taka konieczna,
    > na ali mozna placic przez przelewy24.pl
    > jest info na stronie.

    I Przelewy24 nie pobierają prowizji?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2015-09-03 14:49:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Krystek wrote:

    > I Przelewy24 nie pobierają prowizji?

    Nie wiem, czy pobierają, czy nie pobierają i od kogo. W każdym razie jak
    policzę po kursie ze strony money.pl i porównam z ceną, która wyświetla
    mi się na przelewach, to wychodzi tyle samo.

  • 13. Data: 2015-09-03 22:51:30
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 02.09.2015 o 13:10, J.F. pisze:

    > Na pewno jest - nie ma nic za darmo.
    > W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w
    > zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

    Rozliczą transakcję dokładnie tak jak mają zapisane w regulaminie więc
    chyba bez sensu doszukujesz się jakiś wyimaginowanych spiskowych teorii.

    Xenocide