  • 1. Data: 2015-08-31 07:47:55
    Temat: t-mobile zamykanie konta
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    14.07 złożyłem pisemną dyspozycję zamknięcia kont w TMUB, miały zostać
    zamknięte w 30 dni, po 5 tygodniach nic się nie stało więc
    skontaktowałem się z infolinią (wysłali monit do pracownika, który
    przyjął dyspozycję, ponoć to on zamyka)

    teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały
    zamknięte ;-(

    to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2015-09-01 18:54:13
    Temat: Re: t-mobile zamykanie konta
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 31 Aug 2015 07:47:55 +0200, RobertS napisał(a):

    > teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały
    > zamknięte ;-(
    >
    > to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont?

    Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie
    konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2015-09-01 22:03:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 18:54, Borys Pogoreło pisze:

    > Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie
    > konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę.

    opłatę za kartę szybko zwrócili, gość u którego składałem dyspozycję
    normalnie się nudził, a ponoć tylko on może mi to konto zamknąć

    --
    pozdrawiam
    RobertS