  • 1. Data: 2007-10-16 20:22:21
    Temat: Jestem nierzetelny - dla banku
    Od: "MaxImuS" <maximus_one@_CIACH_interia.pl>

    i szlak mnie z tego powodu trafia
    bo za glupote i kopany SKOK,
    ktory nie ma racji ale ma czas, do 15.06.2008
    i pewnie do tego czasu nic nie zdziałam.

    chodzi o kredyt samochodowy,
    jestem w stanie wplacic prawie 1/2 ceny samochodu
    i fiasko - czy na pewno nie ma zadnego rozsadnego rozwiazania oprocz
    czekania.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-16 22:56:14
    Temat: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    MaxImuS pisze:
    > i szlak mnie z tego powodu trafia
    > bo za glupote i kopany SKOK,
    > ktory nie ma racji ale ma czas, do 15.06.2008
    > i pewnie do tego czasu nic nie zdziałam.
    [...]

    Zostaje chyba sąd. O ile pamiętam był przypadek wygrania z bankiem
    sprawy o usunięcie wpisów w bik-u. Ale trzebaby trochę poszperać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-10-17 08:24:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 22:22:21 +0200, MaxImuS napisał(a):

> [...]
    > jestem w stanie wplacic prawie 1/2 ceny samochodu
    > i fiasko - czy na pewno nie ma zadnego rozsadnego rozwiazania oprocz

    Próbuj od strony danych osobowych. Żądaj niezwłocznego sprostowanai
    błędnych i zawiadamiaj GIODO o odmowie.

  • 4. Data: 2007-10-17 08:36:28
    Od: "gdybak" <g...@N...gazeta.pl>

    MaxImuS <maximus_one@_CIACH_interia.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > To jest tak jak takie kredyty załatwia się w jakiś SKOKACH,DOMINETACH a nie
    w normalnych bankach

  • 5. Data: 2007-10-17 08:48:25
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    jureq napisał(a):

    > Próbuj od strony danych osobowych. Żądaj niezwłocznego sprostowanai
    > błędnych i zawiadamiaj GIODO o odmowie.

    Juz raz zarzadałem - usuniecia bo moim zdaniem sa ku temu podstawy,
    odpowiedzieli, ze przysluguje im prawo przetwarzania tej informacji do
    15.06.2008 - a reklamacje rozpatrza i poinformuja mnie o jej wyniku i od
    13.08.2007 cisza
    zastanawiam sie czy ich nie wezwac ponownie
    ale czym postraszyc - GIODO, a jezali sad to jaki?

  • 6. Data: 2007-10-17 08:52:56
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    > w normalnych bankach

    masz zupelna racje
    tyle, ze dzis patrze na rozne sprawy inaczej niz np. 2003 r.
    a wtedy własnie zaciagnolem u nich zobowiazanie

  • 7. Data: 2007-10-17 08:54:56
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    dwr napisał(a):

    > Zostaje chyba sąd. O ile pamiętam był przypadek wygrania z bankiem
    > sprawy o usunięcie wpisów w bik-u. Ale trzebaby trochę poszperać.
    >
    > Pozdrawiam

    prosze przypomnij sobie jakies szczegoly ktore pomoga mi cos znalezc

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-10-17 09:07:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 10:48, MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl> wrote:

    > Juz raz zarzadałem - usuniecia bo moim zdaniem sa ku temu podstawy,

    Jakie podstawy?
    Miales zaleglosci i splaciles po wezwaniach i komplikacjach i jestes
    na czysto?

    Czy wpisali nieprawde?

  • 9. Data: 2007-10-18 17:56:06
    Od: janist <j...@o...pl>

    MaxImuS pisze:

> [...]
    > odpowiedzieli, ze przysluguje im prawo przetwarzania tej informacji do
    > 15.06.2008 - a reklamacje rozpatrza i poinformuja mnie o jej wyniku i od

    Jesli napisales REKLAMACJE to maja na jej rozpatrzenie okresliny
    czas(nie wiem dokladnie jaki ale na pewno nie wiecej jak miesiac). Brak
    informacji skutkuje tak jak pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Nie
    domagaj sie wiec juz rozpatrywania Twojej sytuacji tylko wyegzekwowania
    tego czego domagales sie w reklamacji.

    pozdrawiam,
    janist

  • 10. Data: 2007-10-18 18:48:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2007 19:56:06 +0200,
    osoba podpisana: janist <j...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Jesli napisales REKLAMACJE to maja na jej rozpatrzenie okresliny
    > czas(nie wiem dokladnie jaki ale na pewno nie wiecej jak miesiac). Brak

    A jakaś podstawa prawna ?
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.