  • 1. Data: 2012-11-29 18:38:28
    Temat: jak zmienić wyciągi na elektroniczne w OO?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ponoć da się w systemie transakcyjnym, ktoś wie jak to zrobić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-11-29 18:49:15
    Temat: Re: jak zmienić wyciągi na elektroniczne w OO?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > ponoć da się w systemie transakcyjnym, ktoś wie jak to zrobić?
    OO?
    KJ

    Calling you stupid is an insult to stupid people!
    -- Wanda, "A Fish Called Wanda"

  • 3. Data: 2012-11-29 19:03:14
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-29 18:49, Kamil Jońca pisze:

    > OO?
    > KJ

    Open Online?
    (myśleć, q..., myśleć...)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-11-29 19:34:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

    > Open Online?
    > (myśleć, q..., myśleć...)

    Hm. OO to mi się kojarzy open office.
    A tu mogło być typowałem GetinOnline albo Open Finance, ale żaden nie ma
    skrótu OO.
    (Precyzja misiu, bo inny może to inaczej zrozumieć)
    KJ

    "Pay no attention to the man behind the curtain."
    -- The Wizard Of Oz

  • 5. Data: 2012-11-29 20:17:35
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-29 19:34, Kamil Jońca pisze:
    > (Precyzja misiu, bo inny może to inaczej zrozumieć)
    No bez przesady. Przecież piszący wie o czym pisze, jak można go nie
    zrozumieć?
    Kiedyś POKDKJ WPRI kupił AF z FF i wszyscy z DKJ porównywali go z C20D
    GK MPRD.
    Nie mów, że również z powyższym zdaniem masz problem. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-11-29 21:30:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > GK MPRD.
    > Nie mów, że również z powyższym zdaniem masz problem. ;)

    GO i OO to raczej skróty na pbb znane, czyż nie?
    OF kont nie prowadzi, ale OO to i owszem, w każdym razie wiecie jak na
    openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2012-11-29 21:39:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > GO i OO to raczej skróty na pbb znane, czyż nie?
    Ja tam, zawsze widziałem, że posługiwano się OF, ale pewnie się nie znam.

    Hm, www.open.pl => konto optymalne. Konto jak byk.[1]

    > openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

    KJ

    [1] - tak wiem, że formalnie te konta prowadzi getin.

    It's not that I'm afraid to die. I just don't want to be there when it happens.
    -- Woody Allen

  • 8. Data: 2012-11-30 11:50:14
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 29 Nov 2012 21:30:26 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wiecie jak na openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

    A w ogóle jest taka możliwość? KK KIS razem z kartą dodatkową leżą u mnie
    w szufladzie, od co najmniej dwóch lat nie było na nich jakiejkolwiek
    transakcji, lecz co miesiąc dostaję makulaturę. Z kolei na wszystkich
    innych moich kartach mam obroty i do wszystkich dostaję wyciągi
    elektroniczne.
    Skoro dali radę wprowadzić wyciągi online w pdf dla rachunków bankowych to
    ciekawe czemu dalej chce im się płacić za papier, wydruk i wysyłkę dla KK
    KIS.

    Matt