  • 1. Data: 2012-11-29 11:37:46
    Temat: Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?

  • 2. Data: 2012-11-29 11:52:01
    Temat: Re: Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 11:37, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?

    Kiedys syn mial na IZZY (bylem opiekunem) moj numer telefonu.

  • 3. Data: 2012-11-29 12:49:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2012-11-29 11:37, r...@k...pl wrote:
    > Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?

    Da sie raczej. Kiedys bralem udzial w konkursie i mnie wykluczyli, bo
    ktos wczesniej "mial ten numer telefonu podany". Bardzo dziwne, bo swoj
    numer mialem od wielu wielu wielu lat. Dopiero po awanturze mnie
    "dopuscili", ale komus innemu moj numer tez wisi jako "jego".

  • 4. Data: 2012-11-29 12:57:39
    Od: p...@g...com

    On Thursday, November 29, 2012 11:37:46 AM UTC+1, r...@k...pl wrote:
    > Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?

    Da się.

  • 5. Data: 2012-11-29 13:46:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Nov 2012 03:57:39 -0800 (PST), w
    <3...@g...c
    om>, p...@g...com
    napisał(-a):

    > Da się.

    Super, dzięki. A da się przez mPunkt czy "nie mają kompetencji"?

  • 6. Data: 2012-11-29 14:35:30
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    Ja mam na 3 kontach (ja+rodzice) jeden numer telefonu.

  • 7. Data: 2012-11-29 14:52:03
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Uzytkownik "czikolatino" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Ja mam na 3 kontach (ja+rodzice) jeden numer telefonu.

    czy chodzi o to ze masz 3 karty SIM z tym samym numerem?
    w sumie czasami by sie to przydalo

    erator/

  • 8. Data: 2012-11-29 15:16:04
    Od: "Rafal Grzelak" <s...@d...com>

    zlotowinfo wrote:

    > Uzytkownik "czikolatino" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > czy chodzi o to ze masz 3 karty SIM z tym samym numerem?
    > w sumie czasami by sie to przydalo

    Era/Tmobile kiedys dawala 2 karty na jeden numer w tandemie, ale nie
    wiem czy jeszcze to oferuja.

    --
    Pozdrawiam, Rafal.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2012-11-29 16:28:12
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-29 15:16, Rafal Grzelak pisze:

    > Era/Tmobile kiedys dawala 2 karty na jeden numer w tandemie, ale nie
    > wiem czy jeszcze to oferuja.

    Chińczycy sprzedają jakiś diwajs pozwalający klonować karty SIM.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-11-29 16:40:22
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-29 11:37, r...@k...pl pisze:
    > Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?

    Na moje oko (nick zobowiązuje) klient jest PESELem i to jest primary
    index w tablicy klientów. Dalej pod klientem wiszą konta. Klient może
    mieć kilka kont. Np. swoje-własne i swoje-wspólne-z-żoną. Jest tablica
    kont. Większa. Dalej - do konta jest przypisany telefon. Do każdego może
    być inny, ale do wielu kont może być ten sam. Pytanie: Czy zachodzi
    potrzeba wyszukania konta po numerze tf? Na moje oko - nie.
    Ale to tylko logika. Może ja się nie znam. Może "logika bankowa" jest inna.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.