  • 1. Data: 2012-11-29 12:52:59
    Temat: GetinOline - zmiana adresu (zamieszkania / korespondencyjnego)
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Dalem znajomej cynk, zeby zalozyla sobie konto w alior kantor.
    Przelew z getinonline poszedl i nic...
    Potem przyszla jakas niezgodnosc danych.

    Co sie okazalo?
    Z pol roku temu zmienila adres zamieszkania w getinonline-owym panelu
    i w ustawieniach konta jest poprawny / aktualny adres;
    niestety- adres w wychodzacych przelewach jest STARY / nieaktualny :).

    Pomijam fakt, ze to adres zamieszkania a nie zameldowania,
    ktory to byl i jest taki sam i ktorego nigdzie w ustawieniach konta
    (ani w przelewach) nie moze znalezc :).

    Co za gniot :).

  • 2. Data: 2012-11-29 17:36:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z pol roku temu zmienila adres zamieszkania w getinonline-owym panelu
    > i w ustawieniach konta jest poprawny / aktualny adres;
    > niestety- adres w wychodzacych przelewach jest STARY / nieaktualny :).

    Zadzwonila do konsultanta getinonline:
    - w przelewach pokazuje sie moj (nieaktualny) adres zamieszkania
    a chyba powinen tam byc adres zameldowania?
    - tak, ale mozemy pani ten adres zmienic; prosze wyslac skan dowodu
    - nie mam przy sobie skanera, ale moment- przeciez macie skany
    mojego dowodu i w ogole ten balagan to wina waszego systemu / ludzi
    - tak, skan powinien gdzies u nas byc, ale nie jestem w stanie go znalezc;
    musi pani wyslac skan dowodu - inaczej nie zmienie pani adresu
    zameldowania

    W koncu wyslala im skan dowodu (po cholere chcieli to przy podpisywaniu
    umowy)
    i zmienili jej adres zameldowania, czyli adres widoczny w danych przelewow.

    Rozumiem, ze czasami mozna popelniac rozne bledy,
    ale jak to mozliwe, ze wpisujac poprawne adresy
    w internetowym formularzu, wyslaniu skanow dowodu
    nadal jest burdel w danych?
    Ostatni raz spotkalem sie z takim czyms w rajfajzenie.
    Widac te skany olewaja i spokojnie mozna zakladac konta
    uzywajac generatora nr dowodow i pesel :).

  • 3. Data: 2012-11-30 12:02:25
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 29 Nov 2012 17:36:58 +0100, Q <n...@s...org> wrote:

    > Rozumiem, ze czasami mozna popelniac rozne bledy,
    > ale jak to mozliwe, ze wpisujac poprawne adresy
    > w internetowym formularzu, wyslaniu skanow dowodu
    > nadal jest burdel w danych?

    Mam KK w Citi. Gdy robię przelewy z KK to Citi wypełnia pole nadawca tak:
    Imię Nazwisko Drugie_Imię
    <pusta linia>
    Nr_domu Nr_mieszkania
    Nazwa_ulicy

    Składałem reklamację w Citi, żądałem aby drugie imię nie było podawane
    jako ostatnie w linii, powinno być Imię Nazwisko lub Imię Drugie_Imię
    Nazwisko. Chciałem też aby adres też był prawidłowo wprowadzony, tzn.
    zawierający nazwę ulicy z numerami w jednej linii a nazwę miasta w
    następnej (obecnie w ogóle nie ma nazwy miasta a nazwa ulicy wygląda, że
    jest nazwą jakiejś wsi). Minęło ze 2 lata, reklamacja do tej pory nie
    została uwzględniona.

    Matt