    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zmienić wyciągi na elektroniczne w OO?
    Date: Fri, 30 Nov 2012 11:50:14 +0100
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 29 Nov 2012 21:30:26 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wiecie jak na openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

    A w ogóle jest taka możliwość? KK KIS razem z kartą dodatkową leżą u mnie
    w szufladzie, od co najmniej dwóch lat nie było na nich jakiejkolwiek
    transakcji, lecz co miesiąc dostaję makulaturę. Z kolei na wszystkich
    innych moich kartach mam obroty i do wszystkich dostaję wyciągi
    elektroniczne.
    Skoro dali radę wprowadzić wyciągi online w pdf dla rachunków bankowych to
    ciekawe czemu dalej chce im się płacić za papier, wydruk i wysyłkę dla KK
    KIS.

    Matt