  • 1. Data: 2005-01-05 15:12:43
    Temat: jak program księg. do działalności gosp. niekoniecznie free?
    Od: "merc04" <m...@o...pl>

    cześć,

    szukam programu który pomoże mi odwalić sprawy księgowe,
    mam działalność gospodarczą, kilka faktur sprzedaży, kilkanaście
    zakupu, samochód w amortzacji, będzie niedługo na kilomerówce
    i to wszystko, żeby można było wskoczyć w ciągu roku.
    żeby nie był skomplikowany bo wodotrysków nie potrzebuję,
    może być płatny (nie za dużo) lub free ;)

    płatnika juz sie nauczyłem łącznie z procedurą "uruchamiania w zusie" ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-05 15:44:43
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > może być płatny (nie za dużo) lub free ;)
    >
    > płatnika juz sie nauczyłem łącznie z procedurą "uruchamiania w

    Jakiś tudzień temu był CDek w "Rzeczpospolitej" z takim prostym
    programem do małej księgowości. Nie wiem do końca, co to jest, bo nie
    miałem czasu obejrzeć, ale może się nadaje.

    Grzexs

  • 3. Data: 2005-01-05 16:29:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Grzexs napisał:

    > Jakiś tudzień temu był CDek w "Rzeczpospolitej" z takim prostym
    > programem do małej księgowości. Nie wiem do końca, co to jest, bo nie
    > miałem czasu obejrzeć, ale może się nadaje.

    O, o, o, calkiem przyjemny programik. Mala ksiegowosc Rzeczpospolitej.
    Co wiecej ciagle rozwijany i aktualizowany. Jak nabedziesz owa rzepe, to
    bedziesz mial licencje na uzywanie i prawo do apgrejdow (sciaganych ze
    stron rzepy). Plyty pojawiaja sie w rzepie co jakies pol roku.

    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    Bartol

  • 4. Data: 2005-01-05 16:49:53
    Od: "PODGIKSP" <p...@w...pl>

    www.programer.pl

  • 5. Data: 2005-01-05 17:37:12
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:crh057$qm8$1@news.dialog.net.pl,

    www.tgsoft.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 6. Data: 2005-01-06 08:32:20
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    ze
    > stron rzepy). Plyty pojawiaja sie w rzepie co jakies pol roku.

    A tak przy okazji - czy może jest gdzieś darmowy programik do
    prowadzenia magazynu, a jeszcze lepiej w połączeniu z księgowością?

    Grzexs

  • 7. Data: 2005-01-06 09:43:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Grzexs napisał:

    > A tak przy okazji - czy może jest gdzieś darmowy programik do
    > prowadzenia magazynu, a jeszcze lepiej w połączeniu z księgowością?

    A ta mala ksiegowosc nie ma jakiejs obslugi magazynu w sobie? Cos tam w
    niej widzialem, ale malo mnie to interesowalo.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-01-06 11:27:44
    Od: "merc04" <m...@o...pl>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    a skąd go ściagnąć ? bo nie mam tej rzeczpospolitej,
    a na tej stonie sa tylko uaktualnienia ;(

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-01-06 11:41:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik merc04 napisał:

    > a skąd go ściagnąć ? bo nie mam tej rzeczpospolitej,
    > a na tej stonie sa tylko uaktualnienia ;(

    Tu jest pewien problem, bo by moc legalnie uzywac tego programu musisz
    kupic go z rzepa. Tymczasem poszukaj kogos kto prenumeruje lub
    regularnie kupuje rzepe i nie wyrzucil plyty. A jak znowu wyjdzie rzepa
    z plyta to ja kup. Innej mozliwie legalnej mozliwosci ;-) nie widze.

    Bartol