  • 1. Data: 2005-01-05 12:26:03
    Temat: splata kredytu hipotecznego kredytem z innego banku?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    czy jest to mozliwe? Czy mozna gdzies sobie o tym poczytac - porownac
    oferty?
    Mamy kredyt w pko bp w CHFach - oprocentowany teraz 6,05% chyba duzo nie
    i chcemy to zmienic.
    Czy jeslki znajdziemy oferte to mozemy pojsc do pko bp i ponegocjowac :)
    zmiane oprocentowania ?

    maciej

  • 2. Data: 2005-01-05 12:29:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy jeslki znajdziemy oferte to mozemy pojsc do pko bp i ponegocjowac
    > :) zmiane oprocentowania ?

    Najpierw ponegocjuj, a jak to nie pomoże to pozostaje kredyt konsolidacyjny
    (to właśnie kredyt zaciągany na spłatę innego kredytu/kredytów). Coś takiego
    ma w ofercie BPH, GE i ostatnio mbank. Ktoś może coś dorzuci do tej listy,
    bo wydaje mi się, że nie są to jedyne banki.

  • 3. Data: 2005-01-05 13:37:41
    Od: e...@o...pl

    > Najpierw ponegocjuj z pko. Zawsze tracisz na róznicach kursowych - kredyt w
    walucie otrzymujesz po kursie kupna a spłacić go musisz po kursie sprzedaży
    dewiz, no i oczywiście najczęściej stare umowy wiążą sie z dodatkową opłatą za
    całkowitą spłatę kredytu a co więcej po raz kolejny trzeba ponieść koszty
    prowizji bankowej i wpisów hipotek na rzezc banku w księdze wieczystej przy
    nowym kredycie.
    Kredyty hipoteczne oferowane sa obecnie na rynku za mniej wiecej połowę tego
    oprocentowania, które Ty masz. Jeżeli PKO nie obniży znacznie oprocentowania
    to wtedy udaj się np. do BPH lub Multibanku i tam zapytaj o warunki. Nie pytaj
    o kredyt konsolidacyjny - takie kredyty są udzielane na spłatę róznych
    zobowiązań łącznie i są wyżej oprocentowanie niż standardowe kredyty
    hipoteczne. Obecnie banki oferują spłatę kredytu hipotecznego - nowym kredytem
    hipotecznym.