  • 1. Data: 2005-01-05 13:49:43
    Temat: mbank - pismo o zmiane adresu.
    Od: "Ronin" <f...@o...pl>

    Witam
    Sprawa jest taka, kolega normalnie nie uzywa ulicy przy swoim adresie i nie
    wpisal w formularzu jak wysylal do mbanku jednak w dowodzie mial tam jakas
    wpisana.
    Teraz nie chca mu aktywowac konta bo tutaj ma ulice a tam nie ma. Kazali mu
    zassac jakies pismo i im wyslac. Znalazlem na stronie mbanku cos takiego

    FORMULARZE: http://www.mbank.com.pl/przewodnik/formularze.html

    poyzcja, Oświadczenie o zmianie numeru telefonu/adresu - u notariusza To
    bedzie to czy nie bardzo

    Pozdrawiam
    Ronin

  • 2. Data: 2005-01-05 14:28:44
    Temat: Re: mbank - pismo o zmiane adresu.
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Ronin" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mu
    > zassac jakies pismo i im wyslac. Znalazlem na stronie mbanku cos takiego

    Ja im wysłałem poleconym pismo ze zmianą adresu i kserem dowodu osobistego -
    kiedyś skutkowało.