  • 21. Data: 2004-08-08 11:11:25
    Temat: Re: jak kłamią w BPHaha -długie
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2004 11:21:53 +0200,
    osoba podpisana: Sebol <lobo_(usun_to)@autograf.pl>
    napisała:
    > Dnia 8 Aug 2004 10:53:54 +0200, a...@a...pl naskrobał(a):
    >
    > krótkiego czasu.

    > też nie do końca bezpłatnie bo BIK nieprawnie życzy sobie 9 zł + VAT :)
    A cos bliżej ?

    KJ( który 3 czy cztery razy odpytywał BIK pocztę i nie było nic na temat
    9PLN +VAT)

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 22. Data: 2004-08-08 12:42:43
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > 1. Zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z
    > art 36 ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych

    Jakoś nie widzę...

    KG

  • 23. Data: 2004-08-08 14:12:12
    Od: "Kronoss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > bo nie musi - ma uprawnienia z mocy ustawy do przetwarzania.

    Swego czasu w regulaminie Lukas Banku była taka klauzula - Klient wyraża
    zgodę na udostępnianie i przetwarzanie, itd. ...

  • 24. Data: 2004-08-08 17:49:13
    Od: "Znajomy" <a...@a...pl>

    > Dnia 8 Aug 2004 10:53:54 +0200, a...@a...pl naskrobał(a):
    >
    > krótkiego czasu.

    > też nie do końca bezpłatnie bo BIK nieprawnie życzy sobie 9 zł + VAT :)
    Ja nie zaplacilem NIC !!:) (no znaczek na list polecony :) )

    Znajomy

  • 25. Data: 2004-08-08 18:42:19
    Temat: Re: jak k?ami? w BPHaha - d?ugie
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    znajomy wrote:

    > Ciekaw jestem, co WY - Szanowni, Drodzy i Wiarygodni piszący prawdę z
    życia wziętą o ty myślicie??

    po _siedmiu_ tygodniach zapewnien, ze dostane kredyt (jeszcze
    na trzy dni przed ostateczna decyzja), wyciagnieciu ode mnie
    okolo czterdziestu stron dokumentow, i oddaniu tylko 3-4 stron
    dokumentacji (bo reszty oddac nie moga, ciekawe dlaczego?),
    mam dokladnie wyrobiona opinie o tym banku. w miare
    mozliwosci nigdy nie bede z nimi wspolpracowal i nie bede
    polecal wspolpracy z nimi moim klientom.

    wlasnie czytam, ze chca do 2006 roku przescignac PeKaO S.A.
    zwalniajac jednoczesnie co roku 3% pracownikow. mysle, ze
    szykuja sobie niezle klopoty i rozczarowanie.

    ps. mialem kiedys u nich ror, ktory zasilalem zgodnie z
    regulaminem minimalnymi wplatami, wg. umowy. po roku system
    zeznal analitykom, ze moje wplywy na rachunek nieznacznie
    tylko przekraczaja ustalony dolny limit (owszem nie wiodlo
    mi sie wtedy najlepiej, ale dokonywalem minimalnych wplat),
    wiec wyslano do mnie list sugerujacy zamkniecie rachunku...
    co tez uczynilem.

    mysle, ze z takim traktowaniem klientow daleko nie zajda.

    jacek

  • 26. Data: 2004-08-08 18:44:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:73rbh090gcgkmkdh1omkrm5a4rivh6fdg1@4ax.com...

    > BPH nie musiał korzystać z BIK. SKoro korzystał, to BPH ponosi
    > odpowiedzialność. MOże potem miec regres do BIK.

    Tutaj się z Tobą zgadzam.

  • 27. Data: 2004-08-08 20:21:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2004 14:42:43 +0200, kam naskrobał(a):

    czego?

  • 28. Data: 2004-08-08 20:26:27
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:

    > Dnia Sun, 08 Aug 2004 14:42:43 +0200, kam naskrobał(a):

    > czego?

    czynu z art.36

    KG

  • 29. Data: 2004-08-08 22:58:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2004 22:26:27 +0200, kam naskrobał(a):

    > czynu z art.36

    ok

  • 30. Data: 2004-08-20 22:21:44
    Od: "atik56" <a...@a...pl>

    Z życia wzięte!!

    Dla zaspokojenia Waszej - Szanowni Grupowicze - ciekawosci, uprzejmie
    informuje, ze dnia 18.08 br otzrymalem w tej sprawie odpowiedz
    od "klamczyszki". Zarazem jest to "najdluzsze" pismo z baaaaankuuuuuuuuu jakie
    kiedykolwiek otrzymalem. Zazwyczaj sa bardziej wylewni. Otoz Pani Dyrektor
    Beatka.O pisze, ze:

    " Bank BPH Spolka Akcyjna Oddzial w [ ] uprzejmie informuje, ze dokonalismy
    korekty Panstwa danych odnosnie zapytan w Biurze Informacji Kredytowej.
    Jednoczesnie przepraszamy za wszelkie powstale z tego tytulu niedogodnosci. Z
    powazaniem - tu pieczatka i podpis Pani Dyrektor Beatki.O

    Calosc na kartce formatu A4 (firmowce banku).

    Noooo ! Efekt jakis jest. Ale.............
    I tutaj prosba do Was - jak sprawdzic w BIK-u - bez ponoszenia kosztow -
    co "klamczuszka" narobila i jak te dane wygladaja po "korekcie". Innymi slowy
    jakie klamstwa znowu tam znajde. A moze juz nie??

    Dla tych, ktorzy nie zechca czytac calosci wyjasniam, ze ostatni raz po info z
    BIK-u prosilem w sierpniu br a mozna bezplatnie tylko raz na pol roku.

    Z gory Wam dziekuje i pozdrawiam

    atik56