  • 1. Data: 2004-08-06 20:43:20
    Temat: kredyt mieszkaniowy - który bank wybrac: mBank czy BPH?
    Od: r...@a...pl

    Witam

    Jezeli mielibyscie wybierac bank, w ktorym bierzecie kredyt hipoteczny na
    zakup mieszkania (5% wkladu wlasnego+ kasa na wszystkie prowizje) to na ktory
    byscie sie zdecydowali: mBank czy BPH? mBank korci nizszym oprocentowaniem
    zwlaszcza teraz w promocji dla malzenstw ze stazem nie dluzszym niz 5 lat, ale
    jednoczesnie nie moge sie u nich dowiedziec konkretnie jak obliczaja
    oprocentowanie (w BPH jest LIBOR 6m+marza, a w mBanku mi powiedzieli ze LIBOR
    sie tak u nich nie liczy, a marzy banku mi nie podadza. wydaje mi sie to
    dziwne). Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.

    ropucha

  • 2. Data: 2004-08-07 06:06:12
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > oprocentowanie (w BPH jest LIBOR 6m+marza, a w mBanku mi powiedzieli ze
    LIBOR

    w bepehaha marża 4% + konto sezam z netem 9,95/m

    --
    radar

  • 3. Data: 2004-08-07 08:01:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-07 08:06, Użytkownik radar napisał:

    > konto sezam z netem 9,95/m

    Pokaż mi, gdzie jest napisane że musisz je mieć i że to ma być Srebrny
    Sezam.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-08-07 09:59:49
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cf2297$b1m$1@news.dialog.net.pl...

    > Pokaż mi, gdzie jest napisane że musisz je mieć i że to ma być Srebrny
    > Sezam.

    w umowie kredytowej (w mojej jest) oczywiście nie srebrny ale bez netu
    zwykły sezam to raczej nie ma sensu

    --
    radar

  • 5. Data: 2004-08-07 18:20:39
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > w bepehaha marża 4% + konto sezam z netem 9,95/m

    nie przesadzaj,
    ja mam marżę 1% (udział wlasny 51%) - nigdzie w umowie nie mam napisane, że
    mam obowiązek posiadania u nich rachunku
    marża banku wg
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oprocentowania/klienc
    i_indywidualni/kr_mieszkaniowe_pln
    max marża: 9,01- wibor6m, tj. 6,80 = 2,21 pp. (udzial wlasny do 40% i
    powiyzej 15 lat splata)

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-08-07 18:32:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <r...@a...pl> wrote:
    > jest LIBOR 6m+marza, a w mBanku mi powiedzieli ze LIBOR sie tak u
    > nich nie liczy, a marzy banku mi nie podadza. wydaje mi sie to
    > dziwne). Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.

    mBank ma wysokosc oprocentowania ustalana przez prezesa banku ;)
    I nie oznacza to wcale, ze jest to gorsze rozwiazanie, chociaz musisz
    wierzyc bankowi na "slowo", ze np nie podniesie, podczas gdy w innym banku
    maszbialo na czarnym ile zaplacisz.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-08-08 08:01:18
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>