  • 1. Data: 2004-08-07 00:28:23
    Temat: Grosik :)
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    Skonczyla sie argentyna zaczynaja sie "agencje"? To chyba nie pierwsza tego
    typu firma z ktora sa tego typu problemy... Pewnie sa firmy ktore na tej
    zasadzie dzialaja i wszystko jest ok - kazdemu sie oplaca, jednak ostatni
    wysyp tego typu dzialalnosci raczej zepsuje rynek...

    http://info.onet.pl/961280,11,item.html

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2004-08-07 09:06:39
    Temat: Re: Grosik :)
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > zasadzie dzialaja i wszystko jest ok - kazdemu sie oplaca, jednak ostatni
    > wysyp tego typu dzialalnosci raczej zepsuje rynek...

    a byli tacy co pisali "ROTFL" jak napisalem, ze nic u takich nie oplace bo to zoo
    http://tinyurl.com/5m5qe

    kursor

  • 3. Data: 2004-08-07 11:17:04
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > typu firma z ktora sa tego typu problemy... Pewnie sa firmy ktore na tej
    > http://info.onet.pl/961280,11,item.html

    http://info.onet.pl/1,15,11,7092947,21167909,1140631
    ,0,forum.html

  • 4. Data: 2004-08-07 14:53:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2004 02:28:23 +0200, Piotr naskrobał(a):

> [...]
    > zasadzie dzialaja i wszystko jest ok - kazdemu sie oplaca, jednak ostatni
    > wysyp tego typu dzialalnosci raczej zepsuje rynek...

    Przeczytałem poniżej odpowiedz kogoś z grosika ne ten artykuł i wychodzi na
    to że artykuł był tendencyjny. Osobiście nigdy nie korzystałem z tego typu
    agencji ponieważ przelewy mam za darmo via net (jak więkość) ale nie dziwie
    się osobom bez netu którzy mają dosyć lichwy poczty polskiej ( o kolejkach
    nie wspomne) i szukają usług alternatywnych. Z punktu widzenia klienta to
    istotna jest polisa ubezpieczeniowa OC a taką chyba 'grosik' ma.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-07 17:35:05
    Od: "Cezgoc" <c...@b...com>

    > Skonczyla sie argentyna zaczynaja sie "agencje"? To chyba nie pierwsza
    tego
    > typu firma z ktora sa tego typu problemy...

    Nie pierwsza:
    http://www.uokik.gov.pl/index.php?id=p_news&obid=247
    1&lang=0&samSession=b25064355647efccec7591629ab44c3c
    http://www.wiadomoscihandlowe.com.pl/id,375.html
    http://www.polkowice.pl/pl/gazeta.asp?newsid=273

    Pozdrawiam
    Cezgoc

  • 6. Data: 2004-08-07 22:00:28
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    dOn Sat, 7 Aug 2004 13:17:04 +0200, "SP9LWH" <s...@a...pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    >http://info.onet.pl/1,15,11,7092947,21167909,114063
    1,0,forum.html

    hmmm, z polszczyzną to u nich średnio...
    "Rachunki opłacone w terminie przez klienta w naszych agencjach nie są
    skutkiem odłączenia mediów".

    Poza tym:
    " Rozpoczynając działalność na danym obszarze zawsze informujemy
    instytucje (zakład energetyczny, spółdzielnie mieszkaniowe itp.)
    zwracamy się też każdorazowo do wystawców rachunków z prośbą o
    informację w jakim formacie życzą sobie otrzymywać pliki zawierające
    dane o kliencie i płatności, co eliminuje problemy przy księgowaniu u
    beneficjenta"

    I co, idą do gminy i KRS i rozmawiają z _każdym_ przedsiębiorcą?

    BTW: jaki termin przelewu gwarantują?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-08-08 22:23:15
    Od: "BartekW" <b...@4...pl>

    > BTW: jaki termin przelewu gwarantują?

    z tego co widac po komentarzach na forum onetu - 4 dni robocze

  • 8. Data: 2004-08-09 09:18:18
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Użytkownik Sebol napisał:
    Osobiście nigdy nie korzystałem z tego typu
    > agencji ponieważ przelewy mam za darmo via net (jak więkość)

    heh jak wiekszosc w tej grupie :-) a nie wogole a to juz roznica,
    wystarczy popatrzec ile osob ma subskrypcje Amry 1200 to pewnie gdzies
    tyle czyta te grupe a grosik ponoc obsluguje 600 tyś rachunkow miesiecznie

    ale nie dziwie

    ja tez

    > się osobom bez netu którzy mają dosyć lichwy poczty polskiej ( o kolejkach
    > nie wspomne) i szukają usług alternatywnych. Z punktu widzenia klienta to
    > istotna jest polisa ubezpieczeniowa OC a taką chyba 'grosik' ma.

    o to ciekawe na punktach ma napsiane ze ubezpeicza chyba (mozge sie
    mylic ) warta. Moze ma.

  • 9. Data: 2004-08-09 10:43:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zeus <y...@T...o2.pl> wrote:
> [...]
    > wystarczy popatrzec ile osob ma subskrypcje Amry 1200 to pewnie gdzies
    > tyle czyta te grupe a grosik ponoc obsluguje 600 tyś rachunkow

    eee wiecej czyta, chociaz coraz mniej.
    W zeszlym roku bylo ponad 5,5 tysiaca osob, ktore cos tam napisalo. W tym
    niecale 3300 do tej pory. Moze polepszy sie jak PKO BP wprowadzi konta
    internetowe? ;D

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-08-09 14:03:48
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

> [...]
    > W zeszlym roku bylo ponad 5,5 tysiaca osob, ktore cos tam napisalo. W tym
    > niecale 3300 do tej pory. Moze polepszy sie jak PKO BP wprowadzi konta

    no to calkiem calkiem spora grupa, tylko ze czasem jedna osoba pisze w
    ciagu roku pod kilkaoma loginami ( ja w tamtym rou zmienilem wiec bylem
    2 razy), no ale to pewnie i tak "margines"

    taka mala dygresja na mojej regionallnej grupie są statystyki kto ile