  • 11. Data: 2004-08-08 00:47:36
    Temat: Re: jak kłamią w BPHaha - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:0c9d.000004bd.411559d6@newsgate.onet.pl...

    Przyznanie się oskarżonego nie jest dowodem. A mniej wzniośle, to cóż z tego
    przyznania, jak musieli sprawdzić po fakcie, czy są naprawdę winni. Gdyby
    byli pewni, to by nie sprawdzali ponownie.

    Po za tym, ja nie napisałem, ze BPH jest niewinne, tylko że "być może" wina
    leży po stronie BIK. W znanych mi przypadkach, to tak najczęściej bywało.

  • 12. Data: 2004-08-08 07:53:39
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Aug 2004 09:58:42 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>
    napisała:

    > A od kiedy BIK zamieszcza informacje o koncie?;)

    Od momentu kiedy jest to konto z debetem. Tak trudno na to wpaść?
    [...]
    > Ja myślę, żebyś dał mi sposób, w jaki udało ci się zmusić BIK do
    > przesłania wydruku w 5 dni.

    Mnie bardziej ineresuje jak on tyle razy mógł odpytać BIK w ciągu
    krótkiego czasu.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

  • 13. Data: 2004-08-08 08:53:54
    Od: a...@a...pl

    > Dnia  Sat, 07 Aug 2004 09:58:42 +0200,
    > osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>
    > >

    > Mnie bardziej ineresuje jak on tyle razy mógł odpytać BIK w ciągu
    > krótkiego czasu.

    Ano mogl - raz na pol roku mozna bezplatnie !!!!!
    I tyle!!!!!!!!!!!!!!

  • 14. Data: 2004-08-08 08:59:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 07 Aug 2004 10:50:30 +0200, Marcin Nowakowski naskrobał(a):

    > To by było niezłe przegięcie ze strony banków, bo tak jak biorąc
    > kredyt podpisujesz zgodę na przetwarzane danych przez BIK, tak
    > otwierając konto nie przypominam sobie, aby gdziekolwiek taka zgoda
    > była podpisywana...

    bo nie musi - ma uprawnienia z mocy ustawy do przetwarzania.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2004-08-08 09:03:12
    Od: "Znajomy" <a...@a...pl>

> [...]
    > leży po stronie BIK. W znanych mi przypadkach, to tak najczęściej bywało.

    Alez podstawowa sprawa w tym zakresie jest regulowana.
    W pismie przewodnim zBIK-u napisano: " wszelkie uwagi, a takze prosby o
    aktualizacje danych prosze kierowac do BANKU, wlasciciela danych, wskazanego w
    raporcie. Wszelkie informacje przechowywane w naszej bazie pozostaja wlasnoscia
    bankow i tylko banki, ktore przekazaly dane o kredytobiorcach moga wprowadzic
    zmiany i modyfikowac dane."

    Dla mnie wiec jest jasne, ze wina lezy po stronie banku a BIK wpisal to co mu
    przekazali.

    Pozdrawiam
    Znajomy

  • 16. Data: 2004-08-08 09:03:43
    Od: "Znajomy" <a...@a...pl>

  • 17. Data: 2004-08-08 09:15:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 7 Aug 2004 01:59:11 +0200, znajomy naskrobał(a):

    > Ciekaw jestem, co WY - Szanowni, Drodzy i Wiarygodni piszący prawdę z życia
    > wziętą o ty myślicie??

    następująca kolejność
    1. Zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z
    art 271 par 1 KK oraz art 36 ustawy o udostępnianiu informacji
    gospodarczych, ksero do UOKiK z dokumentacją.
    2. Komplet wysłąć do GW albo jak wolisz bydło do Faktu

    aha nie zapomnij od razu zawiadomić BPH o zwolnieniu go z tajemnicy
    bankowej dotyczącej twojej osoby dla prokuratury ( za potwierdzeniem).

  • 18. Data: 2004-08-08 09:21:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 8 Aug 2004 10:53:54 +0200, a...@a...pl naskrobał(a):

    krótkiego czasu.

    > Ano mogl - raz na pol roku mozna bezplatnie !!!!!
    > I tyle!!!!!!!!!!!!!!

    też nie do końca bezpłatnie bo BIK nieprawnie życzy sobie 9 zł + VAT :)

  • 19. Data: 2004-08-08 09:27:21
    Temat: Re: jak kłami? w BPHaha - długie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On 8 Aug 2004 00:38:15 +0200, "kredytobiorca"
    <k...@o...pl> wrote:

    >Nie rozumiem o co Ci chodzi...? Przecież atik56 napisał, że BANK PRZYZNAŁ się
    >do błędu - choć dopiero PO FAKCIE - ale jednak przyznał!
    >A Ty próbujesz odwracać kota ogonem.....

    A niepradziwe dane dalej sobie w BIK siedzą.
    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2004-08-08 09:27:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 8 Aug 2004 02:47:36 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Po za tym, ja nie napisałem, ze BPH jest niewinne, tylko że "być może" wina
    >leży po stronie BIK. W znanych mi przypadkach, to tak najczęściej bywało.

    BPH nie musiał korzystać z BIK. SKoro korzystał, to BPH ponosi
    odpowiedzialność. MOże potem miec regres do BIK.
    --