  • 1. Data: 2002-01-07 15:16:22
    Temat: inwestycje
    Od: Adam Mikuta <a...@p...onet.pl>

    powiedzcie mi w jaki obecnie produkt bankowy i jakiego banku oplaca sie
    inwestowac no tak na 1 rok
    --
    _ __ _ _ _
    |\ | \ |\ |\ |\ email: a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-08 09:59:11
    Temat: Re: inwestycje
    Od: Adam Mikuta <a...@p...onet.pl>

    Adam Mikuta napisa?(a):

    > powiedzcie mi w jaki obecnie produkt bankowy i jakiego banku oplaca sie
    > inwestowac no tak na 1 rok
    > --

    nie wieze ze nie macie pomyslow

  • 3. Data: 2002-01-08 14:19:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie wieze ze nie macie pomyslow

    A bo myslisz ze jakis produkt bankowy cos ci da???
    Wszelkie mBanki itp - dadza ci zysk na granicy oplacalnosci, o reszcie
    lepiej nie mowic (po wprowadzeniu Belkowego).

    zastanow sie lepiej moze nad kuptem w tej chwili USD/Euro, jakis fundusz
    inwestycyjny, albo sam kup akcje

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-08 20:06:27
    Od: Adam Mikuta <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > lepiej nie mowic (po wprowadzeniu Belkowego).
    >
    > zastanow sie lepiej moze nad kuptem w tej chwili USD/Euro, jakis fundusz

    czyli fundusze inwestycyjne, jakie sa najlepsze?

    --
    _ __ _ _ _
    |\ | \ |\ |\ |\ email: a...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-01-09 07:57:50
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Adam Mikuta <a...@p...onet.pl> wrote:

    > czyli fundusze inwestycyjne, jakie sa najlepsze?

    Fundusze tez sa obelkowane :))
    Ostatnio swietnie sobie radzi
    CA-IB aktywnego inwestowania (Nejman i wszystko jasne)

    teraz co prawda niektore akcyjne sa lepsze ale w ostatnim tygodniu gielda
    WIG 20 zrobila +10%.

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 6. Data: 2002-01-10 19:37:47
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > zastanow sie lepiej moze nad kuptem w tej chwili USD/Euro, jakis fundusz
    > inwestycyjny, albo sam kup akcje

    Fundusz jest też z podatkiem... ale jak by nie patrzeć jest dobrą
    alternatywą dla lokaty b.
    No i rzeczywiście warto się teraz bawić w zielone i EUR... lada dzień
    powinne
    iść do góry, nie? [choć niektórzy już tak mówią od 3 miesięcy ;-))]
    Pzdr
    marcin