  • 1. Data: 2002-01-07 14:34:50
    Temat: Porzucam CITI VISA Silver, co wybrać???
    Od: <p...@p...com>

    Witam,

    Coś mało ostatnio informacji o kartach. A ja akurat porzucam Citi i chcę dać
    zarobić konkurencji, ale tak, żeby się samemu nie przejechać.
    Rozmyślam o kartach BZWBK, Reiffeisen i Lukasa, TOiP znam, regulaminy czytałem
    ale brak mi "miękkich" dośwaidczeń.

    Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje, a w szczególności:

    czas oczekiwania na kartę/ rozpatrzenie wniosku
    akceptowalność (Polska, świat, net)
    obsługa klienta (reklamacje itp.)
    jakieś miny w regulaminach itp.
    na jaki limit można liczyć mając 6500 netto na umowę o pracę

    Czy przy rezygnacji z CITI czekają mnie jakieś utrudnienia?

    Dzięki za info.
    Noworoczne pozdrowienia

    Przemek

  • 2. Data: 2002-01-07 14:53:03
    Temat: Re: Porzucam CITI VISA Silver, co wybrać???
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > Rozmyślam o kartach BZWBK, Reiffeisen i Lukasa, TOiP znam, regulaminy
    czytałem
    > ale brak mi "miękkich" dośwaidczeń.

    Polecam Wbk, lukas taki sobie, Reiffeisen nie probowalem

    > Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje, a w szczególności:
    >
    > czas oczekiwania na kartę/ rozpatrzenie wniosku

    Wbk - jesli nie profit to ze dwa tygodnie, Lukas podobnie

    > akceptowalność (Polska, świat, net)

    Jedna i druga bez zadnego problemu, testowane europa i azja

    > obsługa klienta (reklamacje itp.)

    Reklamacji na razie brak wiec ok

    > jakieś miny w regulaminach itp.

    Nie trafilem

    > na jaki limit można liczyć mając 6500 netto na umowę o pracę

    Oba banki sa dosc skape. Wiec na poczatek max 2 razy pensja - przynajmniej u
    mnie tak bylo

    > Czy przy rezygnacji z CITI czekają mnie jakieś utrudnienia?

    Tego nie wiem.

    Generalnie WBK za super dostep do kanalow elektronicznych i w ogole
    pozytywne wrazenie.

    Pozdrawiam
    Julian

  • 3. Data: 2002-01-07 16:41:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > obsługa klienta (reklamacje itp.)

    mi reklamacja KK [BZWBK] ciagnie sie juz 4 miesiac - na poczatku odp. ze nie
    potrafia wyjasnic powodow tego co sie stalo i ze chyba jestem
    ustatysfakcjonowany ich odpowiedzia. Napisalem ze nie i napisali jakies 2
    miesiace temu ze postaraja sie wyjasnic - do tej chiwli cisza.

    Niedysponentka podczas pierwszej rozmwy telefononicznej spytala sie
    rozkosznie: "A moze pan przekazal komus karte?" na moja odp ze przeciez jest
    to niezgodne z regulaminem i ze chyba powinna to wiedziec panienke zatkalo.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-01-07 21:17:02
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    ja mam kk Lukasa i sobie chwale
    max limit 10000
    przy tych zarobkach powinienes dostac bez problemu

    pzdr

    mateusz

  • 5. Data: 2002-01-07 22:07:44
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1ccln$ar$1@news.tpi.pl...

    > Wbk - jesli nie profit to ze dwa tygodnie, Lukas podobnie

    Profit ma te zalete ze jest za darmo. Oczywiscie jesli masz abonament w
    IDEi.

    AO

  • 6. Data: 2002-01-10 00:56:04
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Coś mało ostatnio informacji o kartach. A ja akurat porzucam Citi [ciach]

    Gratuluje decyzji. :-)

    > Rozmyślam o kartach BZWBK, Reiffeisen i Lukasa, [ciach]

    Od pol roku uzywam Lukasa

    > czas oczekiwania na kartę/ rozpatrzenie wniosku
    okolo dwoch tygodni,

    > akceptowalność (Polska, świat, net)
    placilem tylko w Polsce, zdarzyla sie jedna odmowa akceptacji transakcji (co
    niezbyt dobrze wrozy, bo przy innych wypuklych kartach na przestrzeni
    ostatnich siedmiu lat nie zdarzylo mi sie) - poza tym bez problemow,

    > obsługa klienta (reklamacje itp.)
    Mozna sprawdzic saldo i transakcje przez telefon (ale w innych bankach to
    tez juz standart), jest jakis kanal z wyciagami, jak Ci "zginie" wyciag, to
    zasadniczo nie wysylaja nastepnego, ale o wszysktie informacje, ktore masz
    na wyciagu mozesz spytac przez telefon. Reklamacji zadnych nie skladalem.

    > jakieś miny w regulaminach itp.

    Przeczytalem uwaznie i nie stwierdzilem.
    Nie bez znaczenia jest, iz jest to najtanszy tego typu produkt na rynku,
    chociaz przy Twoich zarobkach nie ma to pewnie specjalnego znaczenia...

    > Czy przy rezygnacji z CITI czekają mnie jakieś utrudnienia?
    Mnie sie udalo po wykonaniu jednego telefonu. Trzeba pamietac, ze w
    regulaminie jest napisane, ze trzeba to zrobic z pewnym wyprzedzeniem (chyba
    60 dni przed uplywem terminu waznosci karty). Na wszelki wypadek potem
    jeszcze zadzwonilem i sprawidzilem czy wprowadzili moja rezygnacje do
    systemu, ale bylo bez problemow.

    Pozdrawiam po dwu i pol letniej przerwie

    Grzesiek - Beniowa

  • 7. Data: 2002-01-11 17:04:09
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    p...@p...com napisał(a):

> [...]
    > zarobić konkurencji, ale tak, żeby się samemu nie przejechać.
    > Rozmyślam o kartach BZWBK, Reiffeisen i Lukasa, TOiP znam, regulaminy czytałem

    Polecam jeszcze kartę Pekao S.A. Visa Qualiflyer.

    > Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje, a w szczególności:
    >
    > czas oczekiwania na kartę/ rozpatrzenie wniosku
    > akceptowalność (Polska, świat, net)
    wszystkie
    > obsługa klienta (reklamacje itp.)
    wszystko na piśmie, znajomość regulaminu własnego i kodeksów
    nadrzędnych, jeśli masz racje (wg. prawa) to uznają.
    > jakieś miny w regulaminach itp.
    Raczej nic.
    > na jaki limit można liczyć mając 6500 netto na umowę o pracę

    Umowa oczywiście na czas nieokreślony. min. powinno być 2xdochody, a
    potem więcej, znam takich co mają i 4x dochody.

    Jeśli latasz samolotami, albo korzystasz z niektórych hoteli dostajesz
    punkty (mile).

    Jeśli zależy ci żeby wszyscy wiedzieli ile zarabiasz tzn. szukasz karty
    gold, to oni takiej nie dają. Karta jest brzydka i niepozorna, wieć nie
    kusi złodzieja. Zawsze dzialala. Jeden problem (dla mnie przynajmniej)
    często autoryzuje transakcje.
    W porównaniu do Citi
    droższa kosztuje 200pln za rok, dodatkowa 100pln
    gorsze ubezpieczenie od kradzieży, ale tańsze i można z niego
    zrezygnować (citi 6,5 pekao 2,4).

    Info o stanie karty tylko przez połączenie z operatorem gdzie linia jest
    wiecznie zajęta/citi automat cala dobe.

    Żeby cokolwiek załatwić trzeba wysłać fax i po jakimś czasie jest./citi
    - citiphone

    Nr-y tel. do różnych działów są dostępne dla klienta, klient zawsze
    dostaje papierowe info kto i pod jakim tel zajmuje się jego reklamacją.

    wszystko

    pozdr

    Kajka

  • 8. Data: 2002-01-15 10:39:58
    Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry)

    On Mon, 7 Jan 2002 15:53:03 +0100, "Julian Glowniak"
    <j...@1...com.pl> wrote:

    >czytałem

    >Wbk - jesli nie profit to ze dwa tygodnie, Lukas podobnie

    Ja czekalem miesiac - ale moze to wplyw swiat/konca roku

    >[...]
    >
    >Oba banki sa dosc skape. Wiec na poczatek max 2 razy pensja - przynajmniej u
    >mnie tak bylo

    Dostalem 1x pensja - jakl dla mnie ok.

    >Pozdrawiam
    >Julian