  • 1. Data: 2002-01-07 14:46:32
    Temat: Czy będzie więcej oddzialow MultiBanku w Warszawie ???
    Od: <e...@p...com>

    Dziekuje z gory.

  • 2. Data: 2002-01-07 16:23:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    a moze ktos wie czy w jakis blizszych planach jest otwarcie oddzialu w
    Kielcach?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-01-07 17:41:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jarek - Scyzorykom nie otworza :))))
    To ile macie juz Mc'donaldsow??? ;D

    P.S. Ale ja juz Warsiawka jestem gdyby co ;)))))))))))))))))))))))

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 4. Data: 2002-01-07 21:07:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jarek - Scyzorykom nie otworza :))))

    o Ty! :-) a myslisz ze co by im tym scyzorykiem zrobili? napad w bialy dzien
    ze scyzorykiem w dloni :-)

    > To ile macie juz Mc'donaldsow??? ;D

    siadlem i liczylem bo w "zywym miesie" sie nie zywie - no i doliczylem sie 3
    :-)

    > P.S. Ale ja juz Warsiawka jestem gdyby co ;)))))))))))))))))))))))

    A ja uczelniowo i sercem blizej Kraka - ale tam tez jakos im idzie
    otwierania oddzialu z
    poslizgiem :((( a ze Wawka to wiem bo korzystasz z chello :-P

    --
    JaKi