  • 1. Data: 2002-01-07 14:42:28
    Temat: Czy będą kolejne placówki MultiBanku w Warszawie ???
    Od: <e...@p...com>

    jesli ktos wie ??? Dzięki

  • 2. Data: 2002-01-07 15:15:29
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >jesli ktos wie ??? Dzięki

    Też mnie to interesowało i zapytałem w oddziale. Zapewnili mnie, że będą dwie
    nowe placówki, ale nie wiedzieli gdzie. Mam nadzieję, że gdzieś w bardziej
    cywilizowanym miejscu, bo tam gdzie są teraz zawsze są problemy z parkowaniem.
    PZDR
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----