  • 1. Data: 2002-01-07 14:51:37
    Temat: Re: Opinia o Lukas E-Konto Pro
    Od: "Dariusz D." <d...@a...net.pl>

    "Fux" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ncnd2u8e53ha0ufsvriqcu51fr5h8obs5o@4ax.com...
    > Posiadam konto w Inteligo, ale z powodu długiego dostarczania kasy na
    > mój rachunek w tym banku przez Pocztę Polską postanowiłem założyc
    > sobie konto w marmurku, takie do przelewów i wpłat oraz wypłat za
    > free. No i znalazłem oferte Lukas E-konto Pro, co prawda opłata za
    > utrzymianie konta 7 zł

    A nie stać cie na lokate 5000 zł w Lukasie?
    Wtedy nie płacisz tych 7 zł miesięcznie.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2002-01-09 13:44:46
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    "Dariusz D." <d...@a...net.pl> wrote in message
    > A nie stać cie na lokate 5000 zł w Lukasie?
    > Wtedy nie płacisz tych 7 zł miesięcznie.

    A Tobie sie wydaje, ze kazdego stac tak, ot, przez kiwniecie palcem???
    male

  • 3. Data: 2002-01-14 21:23:14
    Od: "Dariusz D." <d...@a...net.pl>

    "malenka" <m...@a...net.pl> wrote in message

    > "Dariusz D." <d...@a...net.pl> wrote in message
    > >
    > A Tobie sie wydaje, ze kazdego stac tak, ot, przez kiwniecie palcem???
    > male

    Kogos moze nie stac na kupno telewizora za 5000, ale lokata to co innego.
    Zakładam, ze wiekszosc osob czytajacych ta grupe jest zainteresowanych
    oszczedzaniem w bankach, a chyba 5000 to nie sa wielkie pieniadze.

  • 4. Data: 2002-01-16 11:07:28
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "Dariusz D." <d...@a...net.pl> w wiadomości
    news:a22ean$5e9$1@news.tpi.pl napisał(a)...

> [...]
    > Zakładam, ze wiekszosc osob czytajacych ta grupe jest zainteresowanych
    > oszczedzaniem w bankach, a chyba 5000 to nie sa wielkie pieniadze.

    Aha!
    Powiedz to ludziom, ktorzy:
    1. pracuja za najnizsza krajowa ~600 (ok 20%)
    2. mie maja pracy wogole (20%)

    Czy dla nich 5000 PLN to nie sa duze pieniadze

    Pete

  • 5. Data: 2002-01-16 14:53:55
    Od: <h...@p...onet.pl>

    > Aha!
    > Powiedz to ludziom, ktorzy:
    > 1. pracuja za najnizsza krajowa ~600 (ok 20%)
    > 2. mie maja pracy wogole (20%)
    >
    > Czy dla nich 5000 PLN to nie sa duze pieniadze

    Chyba cos sie komus pomylilo. Jak sadze konto Pro w Lukasie jest dla ludzi z
    wyzszymi dochodami. Dla tych co ich nie stac jest zwylke ekonto za darmo.

    h.