  • 1. Data: 2006-12-06 21:52:40
    Temat: inwestycja, lokata ?
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam, nazbierałem trochę pieniążków (ok 5000zł) i chciałbym je gdzieś
    ulokować, tak aby pracowały i było ich więcej. Co miesiąc mogę dokładać do
    tego następny 1000 zł. Lokata ma bardzo niską stopę zwrotu i tam nie mogę
    dokładać pieniążków w trakcie jej trwania. Co jeszcze może być ? Słyszałem
    coś o funduszach ale tam jest tak pięknie wszystko napisane.. A w
    rzeczywistości jak to wygląda ? Może inne propozycje ?

  • 2. Data: 2006-12-06 21:57:07
    Temat: Re: inwestycja, lokata ?
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    "Damian" wrote in message

> [...]
    > coś o funduszach ale tam jest tak pięknie wszystko napisane.. A w
    > rzeczywistości jak to wygląda ? Może inne propozycje ?

    przy tej kwocie zainteresowałbym sie kontami oszczędnosciowymi
    np OKO w śląskim, emaxplus w mbanku, w polbanku i inne
    wpłacasz kiedy i ile chcesz
    wypłacasz kiedy i ile chcesz
    dobrze poczytaj regulaminy (darmowa jedna wypłata w mcu)

    a fundusze? no chyba juz niedługo czas na spadki ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-12-06 21:59:30
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > a fundusze? no chyba juz niedługo czas na spadki ;)

    Czyli zbliża się idealny moment na zakup :)

  • 4. Data: 2006-12-06 22:03:34
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "Damian" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > coś o funduszach ale tam jest tak pięknie wszystko napisane.. A w
    > rzeczywistości jak to wygląda ? Może inne propozycje ?

    Bilet i wyprawka do UK

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2006-12-06 22:07:12
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

> [...]
    > wypłacasz kiedy i ile chcesz
    > dobrze poczytaj regulaminy (darmowa jedna wypłata w mcu)
    >
    > a fundusze? no chyba juz niedługo czas na spadki ;)

    Emaxplus to lokata tak apropo ;) I tylko 3,6% ale nie interesuje mnie
    wpłacanie i wypłacanie kiedy chcę.. Studiuję, pracuję i chcę przez kilka lat
    uzbierać jakąś wiekszą sumę, powiększoną o % z inwestycji.

  • 6. Data: 2006-12-07 00:00:52
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > a fundusze? no chyba juz niedługo czas na spadki ;)

    Ja własnie kupiłem obligacyjny w USD. I za dwa miesiące będę miał
    przyzwoitą stopę zwrotu (7-10 %).
    AS

  • 7. Data: 2006-12-07 13:27:24
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja własnie kupiłem obligacyjny w USD. I za dwa miesiące będę miał
    > przyzwoitą stopę zwrotu (7-10 %).
    > AS

    jakos fundusze inwestujace w zagraniczne papiery slabiutko stoją, a do
    tego to umocnienie sie
    zlotowki dodatkowo zle wplywa na taka inwestycje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-12-07 13:37:24
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    "Adam Sito" wrote in message

    > Ja własnie kupiłem obligacyjny w USD. I za dwa miesiące będę miał
    > przyzwoitą stopę zwrotu (7-10 %).

    taki zysk jest na chwile obecną
    no ale mam nadzieję że wiesz kiedy wyjść z tego funduszu ;)

  • 9. Data: 2006-12-07 14:19:51
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:el7lg4$dns$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Adam Sito z adresu <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Ja własnie kupiłem obligacyjny w USD. I za dwa miesiące będę
    > miał przyzwoitą stopę zwrotu (7-10 %).

    Zakladam ze bierzesz pod uwage "ryzyko kursowe", czyli mozliwe
    zmiany wartosci $ w stosunku do zlotowki. Bo o tym, ze te(fakt
    mile) wyniki maja charakter chwilowego ewenementu pewnie wiesz.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 10. Data: 2006-12-07 14:59:38
    Od: d...@o...pl (Dario)

    Ja dałem ok 5000 na subfundusz parasol Akcji ING. Ma on za połroku stopę
    ok.15%