  • 1. Data: 2006-12-06 18:59:14
    Temat: karty kredytowe millenium a BPH - czy wymagany PIN?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    czy ktoś w praktyce przetestował Mastecarda Millenium?
    Wydając kartę Pani stwierdziła, że trzeba aktywować w bankomacie przy użyciu
    PINu...
    i dodała - ale i tak prawie w każdym punkcie PIN jest już wymagany
    (przynajmniej dla VISY) - no bo to bezpieczniej :)

    w mojej ocenie jest to znacznie mniej bezpieczne a wręcz karygodne - ale
    abstrahując od tego - czy miała rację?

    dla mojej karty mBankowej i dla Mastercarda BPH nigdy nie musiałem podawać
    PINu - czy dla Mastercarda Millenium jest inaczej? (mam 10 dni na rezygnację
    :) )

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2006-12-06 19:18:38
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:457712ee$1@news.home.net.pl...

    > Wydając kartę Pani stwierdziła, że trzeba aktywować w bankomacie
    > przy użyciu PINu...
    > i dodała - ale i tak prawie w każdym punkcie PIN jest już
    > wymagany (przynajmniej dla VISY) - no bo to bezpieczniej :)

    Ja nie mam jeszcze tego MC, ale wszystkie karty Mille aktywowałem
    przez inet.

    Nie przypuszczam też aby jakoś szczególnie często trzeba było
    używać pinu. Panna konfabulowała. Szkolenia w Mille leżą.

    marekz

  • 3. Data: 2006-12-06 20:03:11
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    plusz wrote:

> [...]
    > i dodała - ale i tak prawie w każdym punkcie PIN jest już wymagany
    > (przynajmniej dla VISY) - no bo to bezpieczniej :)

    Posiadam Visę Mille, owszem aktywowałem ją PINem w bankomacie, ale był
    to jak do tej pory jedyny przypadek użycia przeze mnie PINu.

    max

    --
    adres w rot13

  • 4. Data: 2006-12-06 22:40:58
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    plusz napisał(a):
> [...]
    > (przynajmniej dla VISY) - no bo to bezpieczniej :)
    >
    > w mojej ocenie jest to znacznie mniej bezpieczne a wręcz karygodne - ale

    Mam Visę, MC i Amex'a z Mille - ale nie przypominam sobie kiedy ostatnio
    ( i czy wogóle) gdzieś "chciało PINu" przy płaceniu kartą.
    Robię sporo płatności (przynajmniej ilościowo).

  • 5. Data: 2006-12-07 08:41:07
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    > i dodała - ale i tak prawie w każdym punkcie PIN jest już wymagany
    > (przynajmniej dla VISY) - no bo to bezpieczniej :)

    Mam MC Millennium 2-mce.
    Jak dotychczas wszystko idzie "na podpis", PIN nie był potrzebny ani razu.
    Pozdrowienia.

  • 6. Data: 2006-12-07 09:44:10
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:el7gus$8et$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Catbert z adresu <c...@w...pl> napisał(a):

    > Mam Visę, MC i Amex'a z Mille - ale nie przypominam sobie kiedy
    > ostatnio ( i czy wogóle) gdzieś "chciało PINu" przy płaceniu kartą.
    > Robię sporo płatności (przynajmniej ilościowo).

    ok
    dzięki za info - trochę mnie to uspokoiło :)

    jeszcze dwa dodatkowe pytania

    1. czy zawsze system będzie pytał o cyfry peselu/dowodu/paszportu? trochę to
    niewygodne
    2. czy można podglądną listę blokad na karcie i termin upływu? w BPH można o
    ile pamiętam

    --
    plusz

  • 7. Data: 2006-12-07 15:25:37
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    plusz napisał(a):
> [...]
    > trochę to niewygodne
    > 2. czy można podglądną listę blokad na karcie i termin upływu? w BPH

    cyfry z PESEL'a - niestety tak;
    blokady są widoczne od razu - ale jako suma, dopiero po zaksięgowaniu
    widać, co to było.

    w sumie niezłe, trzeba tylko powyłączać ubezpieczenia - nie pamiętam czy
    zawsze i wszystkie się da, mnie jakieś jedno- dwa jeszcze się pałętają -
    ale mam w Mille łącznie z dodatkowymi i elektronami 7 szt., więc nie
    dałem rady zapanować :)))

    Pzdr: Witek

  • 8. Data: 2006-12-07 17:40:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    plusz napisał(a):
    > czy ktoś w praktyce przetestował Mastecarda Millenium?
    > Wydając kartę Pani stwierdziła, że trzeba aktywować w bankomacie przy
    > użyciu PINu...

    1. Nie trzeba aktywować w bankomacie. Można to zrobić u konsultanta, w
    IVR lub w Millenecie.
    2. Aktywacja w bankomacie naturalnie PINu wymaga.

    > i dodała - ale i tak prawie w każdym punkcie PIN jest już wymagany
    > (przynajmniej dla VISY) - no bo to bezpieczniej :)

    Nie jest. Ale to już i tak ostatnie tchnienia kart na podpis, trzeba się
    do tego po prostu przyzwyczaić.

    > dla mojej karty mBankowej i dla Mastercarda BPH nigdy nie musiałem
    > podawać PINu - czy dla Mastercarda Millenium jest inaczej? (mam 10 dni
    > na rezygnację :) )

    A po 10 dniach już nie będziesz mógł zrezygnować? ;-P

  • 9. Data: 2006-12-07 19:02:08
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:el9jmn$h3f$1@news.elsat.net.pl,
    niejaki(a): Wojciech Nawara z adresu <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisał(a):

    > A po 10 dniach już nie będziesz mógł zrezygnować? ;-P

    prawdopodobnie nie bez ponoszenia opłat - chociaż nie chce mi się na razie
    czytać całej TOiP szczegółowo :))
    to co najważniejsze sprawdziłem i wyłączyłem

    a co ciekawe dzisiaj pierwsza niespodzianka

    próbowałem dokonać preautoryzacji w Allegor WOŚP, Polcard napisał, że
    transakcja przebiegła pomyślnie, a po kilku godzinach w serwisie allegrowym
    jest komunikat odrzucony.
    Blokada na karcie jest

    Próbowałem wyjaśniać w infoliii, ale po 5 minutach czekania na konsultanta
    zrezygnowałem - jutro ponowię próbę

    --
    plusz

  • 10. Data: 2006-12-07 19:07:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    plusz napisał(a):

    > prawdopodobnie nie bez ponoszenia opłat - chociaż nie chce mi się na
    > razie czytać całej TOiP szczegółowo :))

    A jaką to opłatą mógłbyś być obciążony? :-P

    > próbowałem dokonać preautoryzacji w Allegor WOŚP, Polcard napisał, że
    > transakcja przebiegła pomyślnie, a po kilku godzinach w serwisie
    > allegrowym jest komunikat odrzucony.
    > Blokada na karcie jest

    Na moje oko wina może leżeć poza bankiem.