  • 1. Data: 2006-12-06 23:20:40
    Temat: płatności
    Od: "Pako" <jerzy.tyto[@]neostrada.pl>

    Wiatm grupowiczow!

    Jestem ciekaw jakie oplaty "życia codziennego" dokonujecie przez internet.

    Ja ostatnio odkrylem, że aboanament RTV można płacic rowniez przelewem :)

    Fajna sprawa rowniez z w miare nowym internetowym kontem TP.
    Ladnie widac wszystkie fakturki i platnosci

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-06 23:28:03
    Temat: Re: płatności
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Pako napisał(a):

    > Wiatm grupowiczow!
    >
    > Jestem ciekaw jakie oplaty "życia codziennego" dokonujecie przez internet.

    Wszystkie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-12-07 00:49:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pako" <jerzy.tyto[@]neostrada.pl> wrote in message
    > Wiatm grupowiczow!
    >
    > Jestem ciekaw jakie oplaty "życia codziennego" dokonujecie przez internet.

    Wszystkie.

  • 4. Data: 2006-12-07 08:07:43
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Pako wrote:

    > Jestem ciekaw jakie oplaty "życia codziennego" dokonujecie przez internet.
    (...)

    Będę nudny: wszystkie.
    MSPANC

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.
    PWZ

  • 5. Data: 2006-12-07 09:41:29
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > (...)

    Wszystkie. :)

  • 6. Data: 2006-12-07 09:43:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Curious napisał(a):

    > Wszystkie. :)

    tak i to z rachunku karty kredytowej ;-))
    niektore poleceniem zaplaty lub stalym obciazeniem kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-12-07 10:03:21
    Temat: RE: płatno?ci
    Od: d...@o...pl (Dario)

    Ja rach za tel stac. polecieniem zaplaty, tak samo za gaaz.
    Przez internet płace za komórkę, natomiast energię w elektrowni gotówką, i
    czynsz mieszk. w agencji PKO bez prowizji gotowką.

  • 8. Data: 2006-12-07 12:58:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja rach za tel stac. polecieniem zaplaty, tak samo za gaaz.
    > Przez internet płace za komórkę, natomiast energię w elektrowni gotówką, i
    > czynsz mieszk. w agencji PKO bez prowizji gotowką.

    oj sporo tej gotowki...gotowka place TYLKO za bulki i gazete w sklepie,
    poza tym przede wszystkim karty, przelewy...

    i nic dziwnego, ze na wyciagu z kk mam 60 pozycji ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2006-12-07 14:53:14
    Od: <j...@n...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Wszystkie

    W sumie takich odpowiedzi moglem się spodziewać na tej grupie :)

    Ja właśnie mam zamiar też dokonywać wszystkich, ale wszystko sprawdzam dwa
    razy i wlasnie wymieniam korespondencję z Panią kierownik z zakladu
    energetycznego i z kablowką.