  • 1. Data: 2006-12-06 19:23:04
    Temat: Multi - rachunki walutowe.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Chciałem dziś wpłacić w Multi PLN na rachunek w EUR (logicznie rzecz
    biorąc powinno się przewalutować), ale nie da się. Chciałem więc
    wypłacić końcówkę środków (jakieś tam euro centy), też się nie da, bo
    bilonu nie ma, a w PLN mi nie wypłacą, bo się nie da :)
    Hipotetyczna sytuacja, likwiduję rachunek, jak go rozliczają?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2006-12-06 19:38:11
    Temat: Re: Multi - rachunki walutowe.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Dec 2006 20:23:04 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    napisała:
    [...]
    > Hipotetyczna sytuacja, likwiduję rachunek, jak go rozliczają?

    Strzelam: to co się da w banknotach, wypłacają, resztę przeliczają na
    złotówki i wypłacają złotówki ?
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2006-12-06 19:44:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Strzelam: to co się da w banknotach, wypłacają, resztę przeliczają na
    > złotówki i wypłacają złotówki ?

    Tak to np. wygladalo w Citi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-12-06 19:46:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-06 20:38, Kamil Jońca stwierdził, że:

    > Strzelam: to co się da w banknotach, wypłacają, resztę przeliczają na
    > złotówki i wypłacają złotówki ?

    W teorii tak, a w praktyce, skoro nie mogłem wypłacić PLN z tego
    rachunku, to przy likwidacji to się da? Doradca sugerował, że trzeba
    otworzyć rachunek w PLN i dokonać przelewu, ale jakoś w to nie wierzę.
    Oczywiście konta likwidować nie chcę, dziwi mnie tylko ta cała sytuacja
    z brakiem możliwości przewalutowania (coś takiego miał [ma?] swego czasu
    ING).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2006-12-06 20:56:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Chciałem dziś wpłacić w Multi PLN na rachunek w EUR (logicznie rzecz
    > biorąc powinno się przewalutować), ale nie da się.

    A skąd wiadomo, że się nie da? Konsultant(ka) powiedział(a)? Zmień na inny
    egzemplarz ;-)
    Mnie się zdarzyło coś innego: przyniosłem euro do oddziału, ale
    konsultantowi wpłaciły się złotówki - stąd wiem, że to jest możliwe. (BTW:
    odkręcał to przez pół godziny).

  • 6. Data: 2006-12-06 21:24:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-06 21:56, Bogdan B. stwierdził, że:

    > A skąd wiadomo, że się nie da? Konsultant(ka) powiedział(a)? Zmień na inny
    > egzemplarz ;-)

    Pracownik (doradca?), później Multilinka.

    > Mnie się zdarzyło coś innego: przyniosłem euro do oddziału, ale
    > konsultantowi wpłaciły się złotówki - stąd wiem, że to jest możliwe. (BTW:
    > odkręcał to przez pół godziny).

    Tak, w/g drugiego pracownika (kasa we Wrocławiu liczy sobie dwie osoby)
    "system przyjmie, ale to jest niezgodne z procedurami".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-12-07 01:35:05
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:el76kd$6j0$5@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Oczywiście konta likwidować nie chcę, dziwi mnie tylko ta cała sytuacja
    > z brakiem możliwości przewalutowania (coś takiego miał [ma?] swego czasu

    Swego czasu jak zamykalem w ING rachunek OKO EUR, to w placowce najpierw
    zrobili wyplate, pozniej przewalutowanie, a kolejna operacja byla wplata na
    ROR. Sprawa dotyczyla kilku euro (około 10 PLN).

    Pozdrawiam,
    Piterson