  • 11. Data: 2006-12-07 21:22:25
    Temat: Re: inwestycja, lokata ?
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    > Ja dałem ok 5000 na subfundusz parasol Akcji ING. Ma on za połroku stopę
    > ok.15%

    Możesz przybliżyć ? Ewentualnie jakiś link ?

  • 12. Data: 2006-12-07 21:33:36
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/39196

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 13. Data: 2006-12-07 21:44:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Dario napisał(a):
    > Ja dałem ok 5000 na subfundusz parasol Akcji ING. Ma on za połroku stopę
    > ok.15%

    15 % na 0,5 roku....to raczej cienko

    miesiac temu wplacilem kase na DWS AKP, Legg Mason Akcji i Skarbiec
    Akcje i stopa zwrotu za 30 dni to odpowiednio 7, 7 i 6 %

    ciekawe jak dlugo jeszcze akcje pojda w gore, w koncu "drzewa nie rosna
    do nieba" ;-))

    reszta kasy w f. zrownowazonych i stabilnego wzrostu, b.interesujaca
    propozycja to AIG stabilnego wzrostu, ma zaangazowanie w akcje ok. 30 %
    aktywow, a zarobil wiecej niz f.zrownowazone, ktore inwestuja w akcje
    ok. 50 % aktywow...

    pozdr.
    RobertS