  • 1. Data: 2003-11-29 21:59:03
    Temat: [inteligo vs VWBD] polecenie zapłaty
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Opisywałem niedawno moje przejścia z inteligo i VWBD jeśli chodzi o
    upoważnienie VWBD do obciążania rachunku w inteligo w ramach polecenia
    zapłaty.

    Problem polega na tym, że VWBD koniecznie potrzebuje potwierdzenia z
    inteligo o przyjęciu upoważenienia.
    Inteligo z kolei za cholerę nie chce czegoś takiego wysyłać.

    Rozwiązanie jest proste.

    Wystarczy wysłać jednego e-maila do obu banków, czyli do info(at)inteligo.pl
    i info(at)vwbankdirect.pl z informacją, że nie obchodzą Was ich wewnętrzne
    problemy i z uprzejmą, acz stanowczą prośbą o rozwiązanie problemu między
    sobą i kontakt w celu wyjaśnienia problemu.

    Inteligo od razu wysłało ten cholerny faks do VWBD, a następnie oddzwoniło z
    przeprosinami.
    Ja w sumie dalej nie wiem kogo za to winić - i szczerze mówiąc nie moją rolą
    jest dociekanie tego [choć zrobię to].

    Zastanawia mnie tylko to, czy którykolwiek z banków zmienił procedury, czy
    tylko na wyraźne tupnięcie nogą potrafią się dogadać.

    W każdym razie - gdyby ktoś próbował złożyć w VWBD upoważnienie do
    obciążania konta inteligo w drodze polecenia zapłaty - proszę o informacje,
    jak to poszło. Z czystej ciekawości. Mam nadzieję, że w razie problemów
    podany przeze mnie sposób przyda się...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-11-29 22:18:59
    Temat: Re: [inteligo vs VWBD] polecenie zapłaty
    Od: "seb" <a...@a...pl>

> [...]
    informacje,
    > jak to poszło. Z czystej ciekawości. Mam nadzieję, że w razie problemów

    U mnie było tak: zadzwoniłem do Inteligo, odczekawszy oczywiscie na tyle
    dlugo, ze powinni to miec. No i mieli, wszystko gra. Wtedy zadzwonilem do
    VW, zeby zlecic PZ. Rozmowa mniej wiecej taka:

    Op: Ale nie wiemy czy zostalo zatwierdzone przez Inteligo.
    Ja: Zostalo, wlasnie dzwonilem, z tym, ze oni nie wysylaja zwrotnej
    informacji, jesli jest OK.
    Op: Hmmm.
    Ja: To moze zlecimy na jakąs kwotę i sprawdzimy czy dziala ?
    Op: No w sumie mozemy.
    Ja: No to poproszę.

    Zadzialalo, od tamtego czasu nikt juz mnie nie pyta o potwierdzenie, bo moja
    odpowiedz bylaby: Prosze spojrzec w historie konta, x dni temu zlecalem i
    zadzialalo, wszystko gra.

    Pozdr
    Seb

  • 3. Data: 2003-12-06 23:12:24
    Od: "Mentos" <m...@g...pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informacji, jesli jest OK.
    > Op: Hmmm.
    > Ja: To moze zlecimy na jakąs kwotę i sprawdzimy czy dziala ?

    Identyczna sytuacja byla u mnie, z tym, ze to konsultant VW sam zaproponowal
    mi testowe PZ, po wczesniejszym sprawdzeniu w Inteligo czy PZ jest
    uruchomione.
    Nie wiem czy do tej pory VW dostal to potwierdzenie, a PZ smiga az milo

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl