  • 1. Data: 2003-11-29 21:26:13
    Temat: ubezpieczenie kart w Multibanku
    Od: "Krzysztof S." <...@...pl>

    Witam

    Chodzi mi o nowy pakiet Bezpieczna Karta. Mowa tam o sumie ubezpieczenia
    (150 EUR). Wg mnie suma ubezpieczenia (tak zawsze było), to limit
    odpowiedzialności ubezpieczyciela, czyli do tej kwoty odpowiada
    ubezpieczyciel. Natomiast w tym przypadku chodzi chyba o tzw. udział własny
    w szkodzie. A może się mylę? W warunkach tego ubezpieczenia jest co prawda
    objaśnienie, ale ono nic nie objasnia. Mowa jest, że suma ubezpieczenia to
    limit odpowiedzialności...ale pytam czyjej? Chodzi mi o bardzo niezręczne i
    niejasne sformułowanie, a jak wiadomo firmy ubezpieczeniowe uwielbiają takie
    dwuznaczności.
    Ciekaw jestem Waszej opinii.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Stachowiak

  • 2. Data: 2003-11-29 21:45:21
    Temat: Re: ubezpieczenie kart w Multibanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysztof S."
> [...]
    > (150 EUR). Wg mnie suma ubezpieczenia (tak zawsze było), to limit
    > odpowiedzialności ubezpieczyciela, czyli do tej kwoty odpowiada

    Zgodnie z nową ustawą obowiązującą od października, dla kart wydanych po tym
    terminie za szkody większe niż 150 euro nawet bez ubezpieczenia odpowiada
    bank. Klient odpowiada do 150 euro. Nie ma więc sensu ubezpieczenie dla
    klienta na sumę większą niż 150 euro.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-11-30 11:59:16
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Krzysztof S." <...@...pl> napisał:
    > Ciekaw jestem Waszej opinii.

    Faktycznie trochę namieszali ;-//

    Wygląda to tak:
    1. stare karty debetowe - ubezpieczenie jak dotychczas
    2. nowe karty debetowe (z podpisaną umową) bez ubezpieczenia - odp. do 150euro
    3. nowe karty debetowe (z podpisaną umową) z ubezpieczeniem (1zl/mc) - odp. 0zl
    !!!
    4. wszystkie karty kredytowe (posiadaja bezpłatne ubezpieczenie) - odp. 0zł !!!