    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [inteligo vs VWBD] polecenie zapłaty
    Date: Sat, 29 Nov 2003 22:59:03 +0100
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Witam,

    Opisywałem niedawno moje przejścia z inteligo i VWBD jeśli chodzi o
    upoważnienie VWBD do obciążania rachunku w inteligo w ramach polecenia
    zapłaty.

    Problem polega na tym, że VWBD koniecznie potrzebuje potwierdzenia z
    inteligo o przyjęciu upoważenienia.
    Inteligo z kolei za cholerę nie chce czegoś takiego wysyłać.

    Rozwiązanie jest proste.

    Wystarczy wysłać jednego e-maila do obu banków, czyli do info(at)inteligo.pl
    i info(at)vwbankdirect.pl z informacją, że nie obchodzą Was ich wewnętrzne
    problemy i z uprzejmą, acz stanowczą prośbą o rozwiązanie problemu między
    sobą i kontakt w celu wyjaśnienia problemu.

    Inteligo od razu wysłało ten cholerny faks do VWBD, a następnie oddzwoniło z
    przeprosinami.
    Ja w sumie dalej nie wiem kogo za to winić - i szczerze mówiąc nie moją rolą
    jest dociekanie tego [choć zrobię to].

    Zastanawia mnie tylko to, czy którykolwiek z banków zmienił procedury, czy
    tylko na wyraźne tupnięcie nogą potrafią się dogadać.

    W każdym razie - gdyby ktoś próbował złożyć w VWBD upoważnienie do
    obciążania konta inteligo w drodze polecenia zapłaty - proszę o informacje,
    jak to poszło. Z czystej ciekawości. Mam nadzieję, że w razie problemów
    podany przeze mnie sposób przyda się...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara