  • 1. Data: 2004-01-13 20:12:59
    Temat: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
    Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>

    Witam!
    zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
    zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do mnie
    5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem wyciag
    emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
    rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
    TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
    miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
    otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
    Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
    zrezygnuje z tego konta.

  • 2. Data: 2004-01-13 21:04:11
    Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
    > zrezygnuje z tego konta.

    Ależ przestrzegają. Na cholerę był Ci ten grosz?
    Hint: opłaty miesięczne pobierane są z góry za miesiąc następny na podstawie
    salda z miesiąca bieżącego. Więc trudno, żeby pobierali z góry za pierwszy
    miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-13 21:21:16
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Paweł wrote:

> [...]
    > otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba

    a nie zmienil sie TOiP ? jezeli nie to reklamuj a nie rezygnujesz od
    razu ;-)

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-01-13 22:27:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 13 Jan 2004 21:12:59 +0100, na pl.biznes.banki, Paweł w wiadomości
    <news:bu1jf2$rqi$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP?

    Z tego co obserwuję, to jest nie tylko normalne, ale wręcz
    charakterystyczne dla tego banku. I prawdopodobnie okaże się, że takie
    postępowanie jest zgodne z TOiP :-/

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2004-01-13 22:28:52
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Krzysztof K. Maj wrote:

    > Z tego co obserwuję, to jest nie tylko normalne, ale wręcz
    > charakterystyczne dla tego banku. I prawdopodobnie okaże się, że takie
    > postępowanie jest zgodne z TOiP :-/

    e tam u mnie przebieglo to bez problemu 4 razy, wiec przesadzacie

  • 6. Data: 2004-01-13 23:54:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem wyciag
    Chyba 5,97?

    >(0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
    > rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
    I chyba o ten 1 za dużo!

> [...]
    > otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
    Tydzień wg Ciebie, Inteligo liczy sobie otwarcie konta od dnia weryfikacji,
    więc ich zdaniem 12-go minął miesiąc,
    a w TOIP (druga gwiazdka na górze) stoi jak byk,
    że to opłata za następny miesiąc pobrana z góry,
    ostatniego dnia poprzedzającego okresu

    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP?
    Przestrzegają, a jak myślisz po co to jest napisane tak 'wielką' czcionką?
    > Chyba zrezygnuje z tego konta.
    A to Ci wolno (po spłaceniu debetu)

  • 7. Data: 2004-01-14 10:47:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > e tam u mnie przebieglo to bez problemu 4 razy, wiec przesadzacie

    Ale _CO_ przebiegło bez problemów? Bo tutaj nie ma _ŻADNEGO_ problemu.

  • 8. Data: 2004-01-14 11:19:37
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu36o1$3n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > Ale _CO_ przebiegło bez problemów? Bo tutaj nie ma _ŻADNEGO_ problemu.

    No bez problemu pobrali mu 4 razy oplate :)))

  • 9. Data: 2004-01-14 15:15:10
    Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>

    Użytkownik Paweł <o...@U...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bu1jf2$rqi$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
    oplaty.
    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba

    Zadzwilem do nich i zlozylem reklamacje. Konsultantka powiedziala, ze
    zgodnie z regulaminem maja czas na rozstrzygniecie reklamacji 30 dni, ale
    najczesciej robia to w ciagu 5 dni. I teraz nasunelo mi sie takie pytanie:
    gdybym wyslal do nich rezygnacje, to oczywiscie z chwila przetorzenia jej
    zamykaja mi dostep do konta, zablokuja karty, itd, itp. A co by bylo gdyby
    mi juz zamkneli konto i dopiero po tym fakcie rozstrzygneli reklamacje na
    moja korzysc, czy pieniadze trafilyby na konto, ktore podalem w reklamacji?

  • 10. Data: 2004-01-14 15:32:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Zadzwilem do nich i zlozylem reklamacje. Konsultantka powiedziala, ze
    > zgodnie z regulaminem maja czas na rozstrzygniecie reklamacji 30 dni, ale
    > najczesciej robia to w ciagu 5 dni. I teraz nasunelo mi sie takie pytanie:

    A Ty w ogóle rozumiesz co się do Ciebie mówi ???