eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] oplata za prowadzenie konta › Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
    Date: Wed, 14 Jan 2004 16:15:10 +0100
    Organization: University of Mining & Metallurgy
    Lines: 29
    Message-ID: <bu3mci$blh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    References: <bu1jf2$rqi$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: leszcze.dsv.agh.edu.pl
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1074093266 11953 192.168.32.143 (14 Jan 2004 15:14:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jan 2004 15:14:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:277917
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Paweł <o...@U...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bu1jf2$rqi$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Witam!
    > zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
    > zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do
    mnie
    > 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem
    wyciag
    > emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
    > rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie
    znajomy.
    > TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
    > miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
    > otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili
    oplaty.
    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP? Chyba
    > zrezygnuje z tego konta.


    Zadzwilem do nich i zlozylem reklamacje. Konsultantka powiedziala, ze
    zgodnie z regulaminem maja czas na rozstrzygniecie reklamacji 30 dni, ale
    najczesciej robia to w ciagu 5 dni. I teraz nasunelo mi sie takie pytanie:
    gdybym wyslal do nich rezygnacje, to oczywiscie z chwila przetorzenia jej
    zamykaja mi dostep do konta, zablokuja karty, itd, itp. A co by bylo gdyby
    mi juz zamkneli konto i dopiero po tym fakcie rozstrzygneli reklamacje na
    moja korzysc, czy pieniadze trafilyby na konto, ktore podalem w reklamacji?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1