  • 1. Data: 2004-01-13 18:29:49
    Temat: BPH Sezam...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Macie moze informacje o operacjach z dnia dzisiejszego? U mnie caly dzien
    stan z 23:59 dnia wczorajszego... ech te banki online :-(

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-01-13 18:43:05
    Temat: Re: BPH Sezam...
    Od: "Silent Bob" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Macie moze informacje o operacjach z dnia dzisiejszego? U mnie caly dzien
    > stan z 23:59 dnia wczorajszego... ech te banki online :-(
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Baton

    Normalka. Aktualne masz tylko saldo, historia operacji jest do wczoraj. Tak
    maja zrobiony system i jest to nie do przeskoczenia :-((

  • 3. Data: 2004-01-13 18:47:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-13 19:43, Użytkownik Silent Bob napisał:
    > Normalka. Aktualne masz tylko saldo, historia operacji jest do wczoraj. Tak
    > maja zrobiony system i jest to nie do przeskoczenia :-((

    A w nowym sezamie dziala...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-01-13 19:01:44
    Od: "Silent Bob" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bu1efs$4i4$1@absinth.dialog.net.pl...

    > A w nowym sezamie dziala...

    No, tylko nie wszystkim jeszcze nowy sezam dziala...

  • 5. Data: 2004-01-13 19:02:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-13 20:01, Użytkownik Silent Bob napisał:

    > No, tylko nie wszystkim jeszcze nowy sezam dziala...

    Oj, to trzeba do oddzialu podejsc, albo poczekac do 18 :)

  • 6. Data: 2004-01-13 19:10:45
    Od: "Silent Bob" <m...@w...pl>

    Dodam jeszcze, ze migracja do nowego "sezama" planowana jest przez BPH PBK w
    dniach 17-18 stycznia.
    Poki co mozna sprobowac zalogowac sie do nowego systemu na stronie
    https://www.bphpbk.pl/Login jako uzytkownika podajac swoj CIF, ale u mnie
    poki co wypisuje ze wklepalem nieprawidlowe haslo :-/

    mk

  • 7. Data: 2004-01-13 19:10:57
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Silent Bob" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Normalka. Aktualne masz tylko saldo, historia operacji jest do wczoraj.
    Tak
    > maja zrobiony system i jest to nie do przeskoczenia :-((

    Jest opcja 'operacje biezace' i tam powinny byc w miare aktualne dane... a
    sa z wczoraj z 23:59... to nie jest norma :-(

  • 8. Data: 2004-01-13 19:17:05
    Od: "Silent Bob" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bu1fbn$4i4$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Oj, to trzeba do oddzialu podejsc, albo poczekac do 18 :)

    Oj, podchodze tam codziennie, i to na 8 godzin :))

  • 9. Data: 2004-01-13 19:19:29
    Od: "Silent Bob" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "Silent Bob" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak
    >
    > Jest opcja 'operacje biezace' i tam powinny byc w miare aktualne dane... a
    > sa z wczoraj z 23:59... to nie jest norma :-(

    No wiec u mnie sa - jak to ladnie ujales - W MIARE AKTUALNE dane...
    Dzisiaj placilem za komorke (operacji nie widac) a kilka godzin pozniej
    wysylalem przelew (tego za to widac...)
    Wiem ze takie dziwne kwasiki to w sezamie norma (niestety)...

  • 10. Data: 2004-01-13 19:31:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-13 20:17, Użytkownik Silent Bob napisał:

    > Oj, podchodze tam codziennie, i to na 8 godzin :))

    To tak jak i ja ;>