    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
    Date: 14 Jan 2004 00:54:34 +0100

    > Witam!
    > zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
    > zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do mnie
    > 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem wyciag
    > emailem i debet na koncie -5.98 zl.
    Chyba 5,97?

    >(0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
    > rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie znajomy.
    I chyba o ten 1 za dużo!

    > TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
    > miesiacu, czegos tu jednak nie rozumie, bo konto mialem zaledwie tydzien
    > otwarte, nie zdazylem wplacic nawet pieniedzy, a oni mi juz dowalili oplaty.
    Tydzień wg Ciebie, Inteligo liczy sobie otwarcie konta od dnia weryfikacji,
    więc ich zdaniem 12-go minął miesiąc,
    a w TOIP (druga gwiazdka na górze) stoi jak byk,
    że to opłata za następny miesiąc pobrana z góry,
    ostatniego dnia poprzedzającego okresu

    > Czy to jest normalne w tym banku, ze nie przestrzegaja TOiP?
    Przestrzegają, a jak myślisz po co to jest napisane tak 'wielką' czcionką?
    > Chyba zrezygnuje z tego konta.
    A to Ci wolno (po spłaceniu debetu)