  • 1. Data: 2004-01-13 21:55:35
    Temat: Nowa karta mBanku i Wirtualnej Polski
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...net>

    Na przełomie stycznia i lutego w ofercie mBanku pojawi się nowa karta
    kredytowa typu co-branded wydawana wraz z portalem internetowym Wirtualna
    Polska. WP to kolejny portal po Onecie i Interii, który będzie posiadał
    własną kartę kredytową. mBank WP będzie płaską kartą systemu Visa Elektron,
    jednak parametrami będzie zbliżona do obecnej w ofercie banku, kredytowej
    karty Visa Classic.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=570

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-01-13 21:59:52
    Temat: Re: Nowa karta mBanku i Wirtualnej Polski
    Od: "LUZYTA" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...net> napisał(a):

    > mBank WP będzie płaską kartą systemu Visa Elektron,
    > jednak parametrami będzie zbliżona do obecnej w ofercie banku, kredytowej
    > karty Visa Classic.

    Strendż.
    Bo ja mam info, że będzie to wypukła Visa Classic...
    pozdr.

  • 3. Data: 2004-01-13 22:16:53
    Od: Spider <.>

    Dalej VISA, szkoda, czekam na MC, a najlepiej Maestro
    Spider

  • 4. Data: 2004-01-13 22:20:39
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > Dalej VISA, szkoda, czekam na MC, a najlepiej Maestro

    To sobie poczekasz...

  • 5. Data: 2004-01-13 22:34:39
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > To sobie poczekasz...

    lepiej nie czekaj :) bo możesz się nie doczekać :)

    no zobaczymy czy będzie to plaskacz czy wypukła :)

  • 6. Data: 2004-01-13 22:39:58
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > no zobaczymy czy będzie to plaskacz czy wypukła :)

    Tosz jak wół napisane, że classic ;-)

  • 7. Data: 2004-01-14 02:54:40
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    LUZYTA <l...@g...pl> napisał(a):

    > Tosz jak wół napisane, że classic ;-)

    Żeby was pogodzić mbank powinien wypuścić kartę wirtualnie wypukłą:)

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut